Agder: kolonnekjøring til Rudskogen treffet!?

Anbefalte innlegg

Jaja, da nærmer treffet på Rudskogen seg, og det er på tide med litt planlegging for de som skal vel?

 

Hadde vært stas med kolonne inn, muligens og hive med seg telemark? Om de reiser passende tidspunkt i forhold til oss da?

 

Jeg er veldig interressert i å dra på fredags formiddag, er det en "enighet" i det må vel 10 - 11 tiden være greit?

 

Innspill takk : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner ikke før lørdagen da...

Vi i Telemark saster på å være der til 09:00 men ikke helt bestemt enda hva det blir til enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi vet at det begynner først på lørdagen, men vi gidder ikke å kjøre herfra ved soloppgang for å rekke å være der kl 0900, derfor reiser vi inn på fredag i steden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så får vi den beste plassen :P

 

Passer det bra med klokka 10:00 på Harebakken da tro? Skal vi si det Per?

 

hiv dere med på denne tråden dere som skal bli med da... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar for kolonne!!!!

 

Om vi reiser tidlig på Fredag kunne vi jo tatt en harrytur først.... Det er vel ikke langt til grensen er det vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar for kolonne!!!!

 

Om vi reiser tidlig på Fredag kunne vi jo tatt en harrytur først.... Det er vel ikke langt til grensen er det vel?

 

Nei, er alle med på dette, eller skal vi ta en litt senere avreise?

 

Johan, få ut fingeren da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin tid det, men vi er jo der veldig tidlig om vi kjører rett dit. Regner ikke med at så mange andre skal komme inn i kolonna på vei oppover (Telemark og Vestfold) så det blir vel bare agder..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om vi kjører herfra kl 10 og kjører direkte til Horten uten stans/pause så er vi på ferjekaia ca 1230. Regner med at vi da må vente en anelse på båten, så vi ruller nok i land i Moss ca 1 time senere, ca 1330. Fra Moss tar det ca 30 minutter ned til Sarpsborg, derfra er det enten 30 minutter til Rudskogen eller 30 minutter til Svinesund, hvis vi vil dit først. Dvs, at hvis vi kjører fra Arendal 10, og ikke har noen pauser underveis så er vi på rudskogen ca 1430, hvis vi ikke kjører til Svenskeland først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal oppover etter planen ja, vet ikke sikkert enda om jeg kan dra tidlig fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan se ut som at jeg muligens reiser inn på torsdag... skal i så fall på liseberg :D

 

Hvis ikke er jeg med på kolonna :D

Og jeg stemmer for Harrytur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dersom det blir 10.00 fra harebakken må jeg starte 7 hjemmefra, mulig jeg må cæmpe i krs hos familie. men jeg er med! hvor kan vi treffes i Krs? oddemarka?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau, er vi enige om klokka ti her, eller tar vi det liksågreit klokka 11:00?

 

Er jo ikke like langt som til Våler, så det er i grunn ok å ha litt pakketid på morningsen.. Kommer etter alt å dømme de magiske tre fire minuttene for seint igjen jeg sikkert, ehh :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi I krs kan treffes på oddermarka.

 

Om vi møtes på Harebakken kl 11 er avgang fra oddemarka kl 10.

 

Jeg er klar som et egg nå.

 

Johan: Tar du med deg VAGCom? Jeg må få resatt serviceindikatoren på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da sier vi klokka elve fra Harebakken og kl. 10 fra Krs..

 

Hvem er det som egentlig blir med inn? Meg, Tommy, Per, Tom & Johan (uvisst om reiser tidlig)

 

Er det flere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å dra med en kompis til, men han er litt usikker. jeg stiller uansett med ny vannpumpe, klar til morro. Trond: prata med ES?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg å min far diskuterer litt, men det dere mener med Oddemarka er den ESSO'en ved siden av Subaru forhandleren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller med passasjer, Silje. Hu var med på isbanetreff og fikk en tur i fonna, nå skal vi se hvordan det går på asfalt......

 

Med avgang kl. 10 fra oddermarka så skal vi se om jeg ikke kan få til å bli med.

 

Hva med våki-tåki, hvilket merke er klubbstandard?

 

mvh, Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å dra med en kompis til, men han er litt usikker. jeg stiller uansett med ny vannpumpe, klar til morro. Trond: prata med ES?

 

Nei, jeg skal snakke med han i morgen, vaar det full map du skulle ha eller hva var det igjen : klø :

 

Hva med våki-tåki, hvilket merke er klubbstandard?

 

Det er std. Cobra Walkier det Johan, får de på Elkjøp.. Hvis ikke har jeg en du kan låne hele helga, men da må du kjøpe noen batterier evt.. Det ser du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg å min far diskuterer litt, men det dere mener med Oddemarka er den ESSO'en ved siden av Subaru forhandleren?

 

Det stemmer det.

 

Magnar skal også innover, men han kjører enten senere på fredag eller tidlig lørdag.

 

Kl 11 er greit, jeg stiller med gullfarvet hastverksbil! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond: I første omgang kund bredbånds lambda, men det kommer jo litt ann på hva de kan gjøre med den jalla innsprøytninga jeg har.... så bredbåndslambde med justerin av turbotrykk til max :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal høre for deg hva de skal ha... Skriver inn her senere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

til alle som leser før avgang, jeg har 7stk gratisbiletter til strømstad ferja, håper ingen har bestillt på forhånd. mitt mob nr er: ni to null tre fire fem åtte en .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da møtes vi elve ved Harebakken om det skulle være uklart!

 

Vi sjåast :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God tur!

 

Kan av forskjellige grunner ikke blir med - kanskje en annen gang.

 

Kjør med vett og forstand både på vei og bane :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.