Stavanger: Bergen 20. august

Anbefalte innlegg

Er det noen fra Stavanger som har tenkt en tur til Bergen 20. august? eller det det over og ut med feriepengene??

Har litt lyst å reise, men det blir litt stusselig å dra alene.. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir Schafflund og Nurburgring på meg den helgen : rock :: gb :

Ellers tror jeg det er et par som skal bort overtil Rudskogen den helgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jojo.. da får jeg vel prøve å representere avd stavanger da : rolleyes

 

men det er enda ikke for seint å (om)bestemme seg, men uansett hvor folket måtte være; ha en fin bilhelg! : rock : og god tur til alle som har reiseplaner

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier jo å være en god gjeng fra deres trakter som kommer, så noen andre blir det vel som holder følge med deg..: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier jo å være en god gjeng fra deres trakter som kommer, så noen andre blir det vel som holder følge med deg..: vinke :

Ja det kan være, men problemet er jo at jeg kjenner like mange som Kate Moss har kviser på ræva... dvs 0: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kan være, men problemet er jo at jeg kjenner like mange som Kate Moss har kviser på ræva... dvs 0: gråter :

 

Joa, du kjenner da noen ser du! hehe...

 

Er vel noen som henger seg på i siste liten, ellers er det bare å ta turen så blir du iallfall kjent med en god gjeng herfra! Velkommen!

moss.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : jækla go den!! joda, jeg tar nå med dama i allefall så får vi se hva som skjer. men om det er noen som har tid og lyst så er det alltids plass på veien opp fra stavanger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis alt går i boks, så skal jeg oppover den helgen... Det ser lovendes ut så langt hvertfall! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal oppover, og jeg regner med Kenneth Vigane også blir med oppver:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da begynner det å ligne noe : rock : er det noen av dere som sitter på en reiseplan eller tidsskjema? Hadde vært kjekt om det var 1 % organisert, slik at vi kunne kjørt sammen opp til bergen i allefall, regner med å leie hotellrom i bergen sentrum (gammal mann må ligga i go seng) betaler ca 700,- pr natt inkl frokost på Rica, så det er tingen for meg ;)

Ser dere stiller med turbo, så jeg får kjøre på fredag, så vi kommer fram samtidig på lørdag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... jeg reiser nok på fredagen. Har en kompis som bor i bergen, så eg campe nok hos han! :) Men eg e me på samla kjøring både fredag, lørdag og søndag. Eg har ikkje peiling på kor denne banen e ein gang eg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare slenger ut et forslag her, om noen er interesert og er litt flexi på avreise:

 

Lørdag:

Avreise kl 09:30 fra Siddishallen, Stavanger

Mortavika - Årsvågen ferge kl 10:00

ca 3 timer(++) kjøring til Bergen (framme ca 13:00)

Mulig vi kunne møtt de som ønsker å reise fra Haugesund i samme tidsrom?!? Det hadde blitt en fin konvoi : vinke :

 

For de som har tenkt å overvære Street Legal på lørdagen:

Teknisk/Innsjekk: kl 1100 til 1500

Førermøte kl 1515

Kvalifisering kl 1530 til ca 1800

Finaler kl 1800 til ca 2000

 

 

Dette er bare et enkelt forslag.. innspill??

eller rekk opp hånda de som er med på dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e og litt sugen på Bergenstur, men har kje bestemt meg ennå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e og litt sugen på Bergenstur, men har kje bestemt meg ennå!

Det er jo ikke noe å tenke på, for det er jo bare å stikke avgårde :) det er jo ikke lengre enn at man kan snu på halvveien om man ikke vil reise alikevel : klø : eller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke noe å tenke på, for det er jo bare å stikke avgårde :) det er jo ikke lengre enn at man kan snu på halvveien om man ikke vil reise alikevel : klø : eller??

 

 

Hehe... ;) D e forsåvidt sant d... men eg får tenka litt på d i løpet av vegå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg en tur til hjem byen, men e nok offshore den helgen.. Begynner å bli surt dette her no.. Har vært offshore under alle de store treffene i år: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg og slår følge hvis bilen min fungerer til da.. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pga "overveldende" entusiasme på avreise lørdag, prøver vi en avreise på fredag istedet, rundt 16:30.. dette er siste bud fra min side.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pga "overveldende" entusiasme på avreise lørdag, prøver vi en avreise på fredag istedet, rundt 16:30.. dette er siste bud fra min side.. :D

 

Kommer også til å reise på Fredagen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da begynner det å ligne noe : rock : er det noen av dere som sitter på en reiseplan eller tidsskjema? Hadde vært kjekt om det var 1 % organisert, slik at vi kunne kjørt sammen opp til bergen i allefall, regner med å leie hotellrom i bergen sentrum (gammal mann må ligga i go seng) betaler ca 700,- pr natt inkl frokost på Rica, så det er tingen for meg ;)

Ser dere stiller med turbo, så jeg får kjøre på fredag, så vi kommer fram samtidig på lørdag :D

Det er jo en campingplass med hytter ca 1 km unna der streeet legal og treffet skal være på søndag. Prisene i fjord lå på 350-400kr for 3-4mans hytte en natt. Husker ikke hva det het der, men sikkert noen i fra Bergen som vet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har dere info om campingen! Men vær rask med event bestilling da det er snart HELT fult der.

 

http://www.bcp.no/

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en campingplass med hytter ca 1 km unna der streeet legal og treffet skal være på søndag. Prisene i fjord lå på 350-400kr for 3-4mans hytte en natt. Husker ikke hva det het der, men sikkert noen i fra Bergen som vet ;)

Joda, det ble hytte :) er ikke mye vits å reise på treff og ikke være der det skal skje :o ser frem til å treffe masse kjekke folk fra fjærn og nær : vinke : men det er jo litt pysete med de som "flagger ut" og reiser til Tyskland og sånn da, når det er fine biltreff i Noreg : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som flagger ut. BUUUUUUBUUUUUUBUUUU HIHI Blir kjempe og hilsen på dere folkens!! Ikke lenge igjen nå!

Skulle det være noe så bare slå på tråden.

 

TThomaz: 92 05 77 20

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begynner alvoret!!

 

Tidligste avreise ønskes fra alle som skal til bergen FREDAG 18.august!! Jo flere vi er sammen etc...

 

Jeg kan være klar ved Siddishallen senest kl 14:30!!

Da tøffer ferga kl 15:10 fra Mortavika - Arsvågen

Noen likesinnet??

Greit om de som vil ha guidet tur til Bergen gir en lyd, slik at de som er sikre på å reise bekrefter dette med noen, slik at vi ikke "tror" at noen kommer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.