#26 Skrevet August 16, 2006 Kan møte ved siddishallen 14.30 jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 16, 2006 stiligt, da er vi oppe i 3 biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 16, 2006 hvem er nr 3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 16, 2006 hvem er nr 3? Kenneth Vigane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 16, 2006 hvem er nr 3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 17, 2006 Jaja folkens, da er det ikke lenge igjen Satser vi på Essostasjonen, rett overfor Tjensvollkrysset, tror jeg det er det lureste pga ONS.. Avreise klokka 14:30 Ferga går kl 15:10, tror det skulle holde. Vel møtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 17, 2006 esso 14.30. Men vi må kjøre fra esso 14.30... Bare for å være på den sikre siden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 17, 2006 jeg kommer rett over 14:00.. må høgge innpå med pølse det er iallefall betryggende at du regner god tid, så vi ikke blir tatt bilde av på veien *rennfast suger penger* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 17, 2006 jeg kommer rett over 14:00.. må høgge innpå med pølse det er iallefall betryggende at du regner god tid, så vi ikke blir tatt bilde av på veien *rennfast suger penger* Betaler ikke for å kjøre Rennfast sambandet lengre... Er GRATIS nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 17, 2006 Betaler ikke for å kjøre Rennfast sambandet lengre... Er GRATIS nå Vel, betalte 1900,- siste jeg kjørte igjennom og den kom på giro fra politiet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...