Luftmengdemåler plassering A4 1,8T

Anbefalte innlegg

I følge Haynes boka mi skal en sitte oppå luftfilterboksen, og der finner jeg en komponent med 2 ledninger koblet til. Den har delenummer 8DO 905 351.

Er dette LMM?

 

Jeg synes det er merkelig, men denne dingsen er skrud fast i en brakett med gummi rundt omkring, og gummien sitter liksom ikke skikkelig fast i plasthuset på luftfilteret, er dette normalt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luftmengde måleren sitter inne i luftfilteret !

Går en kabel gjennom luftfilteret, gjennom en rund pakning,under den er luftmengdemåleren!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sitter inni boksen til luftfilteret ja, ikke i filteres. Ta av lokket og det er 2 eller 3 skruer der som holder den fast i boksen.

 

Easy as hell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Truls Antonsen

 

Jeg synes det er merkelig, men denne dingsen er skrud fast i en brakett med gummi rundt omkring, og gummien sitter liksom ikke skikkelig fast i plasthuset på luftfilteret, er dette normalt?

 

Det er tennings modulen din. Det er normalt at den kjennes løs ut. Den sitter i ett gummioppheng.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.