#1 Skrevet Mai 14, 2004 I følge Haynes boka mi skal en sitte oppå luftfilterboksen, og der finner jeg en komponent med 2 ledninger koblet til. Den har delenummer 8DO 905 351. Er dette LMM? Jeg synes det er merkelig, men denne dingsen er skrud fast i en brakett med gummi rundt omkring, og gummien sitter liksom ikke skikkelig fast i plasthuset på luftfilteret, er dette normalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2004 Luftmengde måleren sitter inne i luftfilteret ! Går en kabel gjennom luftfilteret, gjennom en rund pakning,under den er luftmengdemåleren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2004 Den sitter inni boksen til luftfilteret ja, ikke i filteres. Ta av lokket og det er 2 eller 3 skruer der som holder den fast i boksen. Easy as hell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2004 Opprinnelig postet av Truls Antonsen Jeg synes det er merkelig, men denne dingsen er skrud fast i en brakett med gummi rundt omkring, og gummien sitter liksom ikke skikkelig fast i plasthuset på luftfilteret, er dette normalt? Det er tennings modulen din. Det er normalt at den kjennes løs ut. Den sitter i ett gummioppheng. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...