Anbefalte innlegg

Da vil jeg bare si takk for meg. Jeg avgår med døden om noen dager og sier derfor av naturlige grunner fra meg styrevervet.

 

neida, men ihvertfall. Jeg flytter til kristiansand i løpet av uka for å ta et år med skole på hia og da sender jeg styrevervet over til noen andre.

Så rekk opp lanken de som vil ha en plass i styret.

 

Hadde i grunn håpet jeg fikk vært med nå et siste lokallagsmøte, men slik gikk det ikke. Skjer det noe en helg så kommer jeg selvfølgelig opp en tur.

 

see you suckers :P

 

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da håper jeg på at du stiller på neste lokalagsmøte 1 onsdag i September. Dette er i Kristiansand på Gumpens Auto Vest. Regner med det blir litt sikkling på den nye TT'n der da. Du er hjertelig velkommen!

 

Ellers kan du jo hive deg med oss til Rudskogen. Blir kolonne nordover fra KRS.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ja, detta var synd, men lykke til med utdanninga..

 

Så ser vi vel deg når du lengter hjem til oss... Og er hjemmom.

 

Som han sier, noen som vil ha hans plass i styret?

 

Jeg kommer jo personlig til å savne deg på prøvekjøring av bil he he...hvem kjørte GTI lengst liksom... :glad:

 

Og blir det for vansklig med dialekta osv så får du bare rope : hjelp :

 

Men ser jo at du vil bli godt mottatt hos Tommy og co.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lengter nok hjem igjen en gang ja. hehe. Hadde GTIen hatt DSG skulle jeg kjørt den litt jeg også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Ja, ja.

Jeg er jo på møtene uansett, rett som det er faktisk, ;) Så jeg kan vel like greit melde meg til tjeneste.. Er det noen andre som har lyst så får vi stemme på neste møte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ha lykke til med studiene også regner jeg med at du dukker opp hvis du er hjemme på ferie eller noe : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper selvsagt på å se deg igjen Daniel.

 

Du vil bli savnet. Alltid et smil på lager du.. Selv når demperene ikek vil være kompis med deg.. Men da er det jo godt å ha oss andre som kompiser..

 

Lykke til med studiene ja.. Å hvis de ikke er snille med deg der nede, så går GTI´n ganske fort om dagen..hehe : rock : så skal jeg komme å vise dem hva vi gjør med folk som ikke er snille med Vestfoldinger...hehe ;):evil::dødhest:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, mente jo selvfølgelig å ønske deg lykke til, Daniel! Og pass nå endelig på å komme hjemom sånn innimellom, det er jo tross alt ikke sååå langt unna, da! Og kanskje vi her oppe kan bli litt flinkere til å ta en tur nedover til et agdertreff etter hvert også? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det gutta!

Gleder meg til å flytte nå, men som du sier BE det er ikke langt hjem. Så jeg blir nok å se i vestfold også i året som kommer. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.