Anbefalte innlegg

Hva er innpresset på felgene dere bruker? Fikk oppgitt idag at orginalt skal være 185/55-15 et 38.

 

Jeg lånte som sagt et sett med 205/40-17 ukjent et som jeg måtte bruke 3mm spacere for i det hele tatt få hjulet til å gå rundt. Da tok dekket borti fjærskål bak og innerskjerm foran.

 

Nå monterte jeg nyfelgene mine igår, som er 205/45-16, og trur dere f**n meg ikke at dekkene tar borti fjærskålen bak nå også? MED spacere...

 

Hva skal jeg gjøre?? Må vel bytte felger nå da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min Corrado G60 er godkjent med 215/40/17 på 8x17 felger med orginal dempere. Og da fikk jeg på 215/45/17 på 8x17 med ET35. Det subbet litt her og der i svinger, men gikk stort sett ok. Felgene er Dezent Cup.

 

Men det var før jeg byttet til H&R Gewinde.....

 

Har ikke prøvd, men mange jeg har snakket med hevder jeg må ha minst 20mm spacere etter demper byttet.... kan ikke helt skjønne det, men vi får se bare jeg blir ferdig med den for%!#* motoroverhalingen.

 

Er det orginal demper/fjærer på bilen din?

 

I følge erfaringer i Tyskland (lest i diverse forum) er det 205/40/17 på 7.5x17 ET 35 som skalper minst problemer med subbing og kjørbarhet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt å kjøre på 9x16" ET15 med 215/40-16.. når jeg endelig kommer meg på veien igjen.. foreløpig bare rullet inn og ut av garasjen et par ganger med hjula.. :D

 

Koni coilovers på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 40mm senkesett fra Weitec.

 

Skal ut og sjekke et på nyfelgene nå..

 

Edit; ET37 er det på de..

 

Og de tar borti fjærskål bak og innerskjerm foran..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.