Anbefalte innlegg

her er noen bilder av touranen....og til dere som syns den ser ut som en allroad: KW er på vei : ja :

touran1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft... men du skulle hatt spacere bak ser det ut som... eventuelt breiere felger bak...

Mulig dette blir bedre når du får senket den godt nedpå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

felgene har et50 (som forøvrig er orginalt) jeg tok ikke sjansen på å ta ET32 pga godkjenning og slikt...da er det enklere å evt kaste på en spacer bak ja........får som du sa vurdere det når gewinde er på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke råne bilen skikkelig opp med alt mulig dill (ikke type terninger, neonlys og sånn... men "nøytral-styling")

 

Siden jeg skal inn i pappa-klubben på sein-høsten (dersom alt går bra), så regner jeg med golfen må byttes ut...

Står da foreløpig mellom, Audi A4 avant, Touran eller vente på nye passaten som skal komme (men så var det dette med å kjøpe nye bilmodeller da med "barnesykdommer")

Eneste jeg vet er at jeg ikke kommer til å legge hobby'en på hylla selv om vi skal bli en skikkelig familie nå...

 

Trenger derfor MASSE inspirasjon....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.