Anbefalte innlegg

Hei hei folkens. Lenge siden eg har vert innpå nå, MEN nå har eg fått lappen igjenn å e i gang med å fiksa litt på A6´n

Prøve å legga inn nogen bilde fra seansen.

AudiA6,SveinL[1].086.jpg

AudiA6,SveinL[1].088.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som en fin farge da!! Gratis!.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada trur eg ska bli fornøyd nå... :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig bra ut dette her. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finfin den :) nå er det bare å vente på at ungene skal tegne sjørøverkart på panseret... blir du med til bergen i helga da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denna som blei mellomslipt også detta? Pent!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei mellomslipt igår...Eg sitte i nordsjøen å bide negle,lure på koss an ser ut i virkeligheten? alt eg har å forhålla meg te e bildene Håkon sende.... Ska ikje te bergen nei,reise te Gardemoen fredag den 25 heller på street finals.Må ner å se på hander jonus!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei mellomslipt igår...Eg sitte i nordsjøen å bide negle,lure på koss an ser ut i virkeligheten? alt eg har å forhålla meg te e bildene Håkon sende.... Ska ikje te bergen nei,reise te Gardemoen fredag den 25 heller på street finals.Må ner å se på hander jonus!

 

Det blir fine greier den bilen din, skal bli kjekt å se den live!

: vinke : du må kose deg ute på havet, og tur til Gardemoen er ikke feil, synd siste de feriepengene mine brukes i Bergen til helga..så sånn er det.. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeje... Blei nye felga på meg når eg først va i oslo..Så nå e det 20"crome på meg..Blei knall det,litt lite gummi (225/30-20)men men... bilde komme når regnet gjer seg!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det var noe nytt med denne a6en.. har blitt meget pen :D har sett deg på ålgård og oltedal en del.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...ja eg bor jo på Ålgår,men oltedal kjøre eg bare forbi når eg ska te Frafjord eller hunnedalen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare få tettet igjen mellomrommet mellom skjerm og dekk nå så blir det bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...ja eg bor jo på Ålgår,men oltedal kjøre eg bare forbi når eg ska te Frafjord eller hunnedalen...

 

Okey.. hadde sje du FG rcbil du for lenge siden btw?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleng ut noen bilder til da, denne så jo kjempe lekker ut.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey.. hadde sje du FG rcbil du for lenge siden btw?

 

 

FG?? Hadde ei bobla så gjekk på 98 oktan ja... men det e jo 10 år siden eller noge 8 kanskje.... : klø : Savne u noge jevligt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut, ser ut som en utrolig fin farge til den bilen.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et te... Har klart å ødelegga di finaste bildene...

IMG_0765.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut, ser ut som en utrolig fin farge til den bilen.. :)

 

 

Digga fargen med ein gong eg såg an... Derfor eg valgte denn pluss multitroniken å sånn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FG?? Hadde ei bobla så gjekk på 98 oktan ja... men det e jo 10 år siden eller noge 8 kanskje.... : klø : Savne u noge jevligt

 

Ja, FG e merket på bilen.. di selges nye den dag i dag.. skampopulære:) eg har monster truck utgaven.. kjenne 8 andre som også kjøpte seg fg bil.. alt fra hummer te bobla.. :)

Forstår godt keffor du savne.. e skamkult.. bare få heim nye då:) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forresten gjerna en fg te salgs snart eg hvis du har lyst på ijen.. disse e d 26cc motor på me 3.9hk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.