40mm Supersport med sachs dempere G2?

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Er det ikke 40mm ++? man kan senke uten å bytte til kortere dempere?

Jeg monterte nye 40mm supersport senkefjærer, og nye sachs oljedempere på Golfen for en mnd siden ca.. Bilen ble rett&slett grom-myk!!

Kan det være demperne som er ødelagte? Eller for lange?!

Eller fjærene som er myke? .....

 

Før jeg monterte demperne, prøvde jeg å presse dem inn&ut.. og man måtte ikke ta hardt i akkorat!

 

Fikk høre at "de går seg til" etter en stund, men nå har jeg jo kjørt 150mil ca, og enda like myk!

 

Flere som har vært borti lignende?

 

Hva burde jeg gjøre? Reklamere på demperene?

 

 

-Thomas-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok ikke sikkert det er noe galt nei!

 

biler som er senka 40 er skjelden veldig stive :) iallefall ikke G2 :)

 

har supersport gewinde på min, og da snakker vi stivt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde 40/40 på 6N'n jeg hadde før, med originale dempere, og den var "veldig" stiv...

 

Men om jeg trykker golfen hardt ned noen ganger på framskjermen, så gynger bilen fortsatt et parr ganger før den stopper..

 

Må vel bare kjøpe meg noen kortere dempere da.. blææ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Jeg hadde 60/40 på min forrige golf. Den var veldig stiv foran, men ikke så veldig stiv bak. Men hvis den står og gynger når den blir presset ned foran, høres det jo litt merkelig ut. med helt nye dempere burde den jo bare heise seg opp igjen og bli der syns jeg....

 

Lykke til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.