Anbefalte innlegg

Hei igjen!

 

Har sett litt rundt på forumet og de avtalene vi har innen dekk/felg. Men kan ikke finne noen som selger Eagle F1 dekk?

 

Bare lurer på om Evje har disse? Eller noen andre som kan selge til en brukbar pris. I mitt tilfelle trenger jeg to nye Eagle F1 215/40 R-16

 

Kan'ke kjøre rundt med to vinter felger med dekk bak og sommer felger forann ;)

 

 

MVH

Thor!

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann....

Tror ikke dekksomsetninga har Goodyear. De som har de billigst er Eiker Motorshop i Hokksund, de sender og for en billig penge. Men hus at det kommer tillegg for montering da...

Lurer og¨på om Heros på Lund eller Miljødekk på Fagerholt har Goodyear.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekvisitakjelleren i kr.sand solgte F1 dekk tidligere i alle fall, de har tlf: 38031700. Du kan jo ta en telefon til dem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ove Bessesen

Rekvisitakjelleren i kr.sand solgte F1 dekk tidligere i alle fall, de har tlf: 38031700. Du kan jo ta en telefon til dem...

 

Ring hjulius i sørlands parken (ikke dyreparken, nei..) Mener de har Goodyear, uten at jeg skal si det helt 100...

 

Hjulius

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjulius ja, de skal jeg høre med.

Kamraten min er sammen med dattra til han ene av de som eier og driver hjulius. Ikke dumt Arne! ;)

 

Takker for mange tips. Tror nok den beste prisen jeg kan få er hos hjulius.

 

MVH

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thor Arne Lysfjord

Hjulius ja, de skal jeg høre med.

Kamraten min er sammen med dattra til han ene av de som eier og driver hjulius. Ikke dumt Arne! ;)

 

Takker for mange tips. Tror nok den beste prisen jeg kan få er hos hjulius.

 

MVH

Thor!

 

Hjulius har det meste, og ikke er de gale på pris heller. Skulle egentlgi hørt med Sjur om de ikke kunne ordne no go' priser til oss i klubben..merkerlig dette, men dekka blir tyggd opp og spyttet ut igjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.