Bodø: Hvem skal stille ut på vår stand på ACR?

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, hvem skal stille ut bilen sin på vår stand på kommende Sommertreff på ACR 25-27 August..?

 

Vi i lokallaget har fått en plass der vi mest sannsynlig får mulighet til å ha fire biler stående til enhver tid, hvis det blir trangt så må vi kanskje begrense oss til tre, men det finner vi ut av etterhvert.

 

Bjørn Tore hadde en oversikt over hvem som ville ha bilen sin stående på stand, men så glemte jeg å få denne hos han før han dro til Bulgaria på ferie, så derfor hadde det vært meget kjekt hvis dere som har snakket med ham hadde gitt meg en beskjed:)

 

Jeg hadde tenkt følgende løsning på dette:

 

Hvis det blir flere enn fire biler som skal stå på stand så tenkte jeg at vi rett og slett bare byttet på det slik at det ble mest mulig rettferdig. Orker ikke noe tull med loddtrekning osv. blir bare sure miner av slikt.

 

Hadde også vært morsomt med litt forskjellig på standen også, altså f, eks ikke fire stk sorte A4 stv samtidig hvis dere skjønner?

 

To fra hvert bilmerke hadde vært en grei løsning såfremst det er mulig også..

Hadde heller ikke gjort noe om vi hadde hatt ivertfall en bil med orginalt utseende heller, men det er vel vanskelig å oppdrive i klubben;)

 

Blir det behov for rat-look bruker vi golfen min: smil :

 

 

Interesserte:

 

Espen Myrvang - Audi A4

Thor Johansen - Audi 100 Coupe S

Per Jensen - Golf 3 Cabriolet Rolling Stone

Stein-Erik Stenersen - Audi 100 T44

Jan Robert Olsen - Audi 200

Ørjan Andreassen - Audi 100 CSQ

Kristian Valla Lydersen - Audi Quattro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist de blir plass ha det vert arti å stått i lag med dere:)Blir sikkert mest på banen med Lancian så min blir sikkert stående så den ikke blir i veien..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om ønskelig stiller jeg gjerne med min Audi 100 Coupe S.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller gjerne med min bil hvis jeg bare får fiksa litt på grillen som har en tendens til å hoppe av festet på ene siden i tide og utide. (hvis noen har en emblemfri grill de vil kvitte seg med så si ifra :) )

 

VW Golf III Cabriolet - Rolling stones

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg oppdaterer første posten med liste over interesserte:)

 

Per: Skal som jeg nevnte tidligere sjekke opp den grillen jeg har liggende hjemme, har den tidligst på kommende mandag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg oppdaterer første posten med liste over interesserte:)

 

Per: Skal som jeg nevnte tidligere sjekke opp den grillen jeg har liggende hjemme, har den tidligst på kommende mandag:)

 

Det hadde vært utrolig bra hvis du kunne gjort det. Mandag passer bra ettersom jeg går av nattevakt mandags morgen og da får en hel uke å lakkere osv før treffet. hvor mye vil du ha for den? (vi kan ta resten på PM så vi ikke fyller tråden her)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan stille med min bil hvis d bli nødvendig.. orginal audi 100 86mod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan stille med min bil hvis d bli nødvendig.. orginal audi 100 86mod

 

Flott:)

Er Audien mørk grå tilfeldigvis?

 

Jeg håper også at noen av dere tar dere tid til å hjelpe litt til med standen, ikke snakk om mye tid altså, men kanskje litt til opprigging og nedrigging:)

Men, skal komme tilbake med mer info når jeg vet mer osv:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert hjelpe til med standen. Jeg er utrolig flink til å stå med ei pils i handa og kommandere alle andre til å jobbe... Hjelper det? :rolleye:

 

Neida, jeg hjelper gjerne til hvis jeg kommer meg nedover i tide.

Når madamen fant ut at jeg skulle til Mo så fant hun plutselig ut at hun skulle være med og besøke foreldrene sine, så jeg blir sikkert nødt til å ta et par kopper kaffe der før jeg kommer meg oppover til bana.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det krise så kan sikkert 200`en min stå der, men lakken på den er en katastrofe så tenkte egentlig at den skulle stå nede på parkeringa:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er en sånn oversikt på hvordan området blir på acr, men ser ingenplass at vacn er nevnt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller gjerne med min om dere vil ha den med? 1986 Audi 100 CSQ. Har litt småmerker her og der! Er på INGEN måte strøken:o

 

Er Audien mørk grå tilfeldigvis?

Denne er mørk koksgrå: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å være oppe på acr med min 100% orginale Ur quattro hele helga, og stiller gjerne sammen med dere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg pratet litt mer med Tor angående litt forskjellig..

Han har en muntlig avtale med Morten Bangås som er en av arrangørene, men han skulle ringe ham opp idag og spørre hvorfor ikke vi er nevnt der.

Så da håper jeg ikke at det har blitt noe tull altså: bråk :

 

Vi har blitt lovet plassen ved siden av ES Tuning, altså der BB Racing står oppført, så om det blir mellom disse eller noe annet vet jeg ikke i skrivende stund dessverre:o Mer info kommer så snart jeg vet noe..

 

Videre fikk jeg også beskjed om at det kunne kanskje bli litt trangt så da må vi nok begrense oss til 2-3biler...

Det hadde også vært kjekt hvis dere som er interessert hadde skrevet hvilken dag dere kunne tenkt dere å "donere" bort bilen, og hvem som har planlagt å bruke bilen på banekjøring, slik at vi slipper å måtte flytte på biler hver time osv: smil :

 

En annen ting bare, hvis bilen du har planer om å "låne" bort har f,eks 3forskjellige farger, rusthull osvosv. så er den nok ikke den mest egnede, siden vi skal prøve å representere klubben og merkene best mulig, men dette sier seg mye selv da:)

 

Ellers kan jeg fortelle at vi har fått oss banner som vi skal henge på LT`en, altså lik den som ble brukt ved forrige treff. Vi har også røvet til oss diverse klubbeffekter som vi skal selge, deriblant jakker, t-shirts, gensere osvosv;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott:)

Er Audien mørk grå tilfeldigvis?

 

nei den er mørt rød, eller noe slikt..

er ikke perfekt i lakken, litt små bungler her og dær men kan nu se når vi kommer nedover.. er ikke noe must å ha den utstilla..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei den er mørk rød, eller noe slikt..

 

Ok, mente jeg så en grå A100 med VACN logo på forrige helgs Max power treff:)

 

 

Er ikke perfekt i lakken, litt små bungler her og der, men kan nu se når vi kommer nedover.. Er ikke noe must å ha den utstilla..

 

Ja, vi finner ut av det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, neii hakke fått på vacn logo på bilen enda.. men kommer:D

nei va innom på treffet i helga. men bare en liten tur å testa anlegget:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal altis hjælpe te vest da trengs:)Blir det tatt med noen skiltplater?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viktig å få med at Kristian Lydersen har en Ur-Quattro : ja :

 

En annen ting bare, hvis bilen du har planer om å "låne" bort har f,eks 3 forskjellige farger, rusthull osvosv. så er den nok ikke den mest egnede, siden vi skal prøve å representere klubben og merkene best mulig, men dette sier seg mye selv da

 

Jeg har faktisk bare en farge på bilen. Og ingen rusthull: smil :

Lørdag tror jeg hadde passet for meg hvis min bil hadde blitt aktuell å stille ut. Har ikke planlagt å kjøre på bane:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal altis hjælpe te vest da trengs:)Blir det tatt med noen skiltplater?

 

Skiltplater tar vi med ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplater tar vi med ja:)

 

Goe teng:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar dere med klubbmerker også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm,, kan stille ut passaten min å, men da må noen dra den ned på henger.. :P

men hjelpe til, hmm,, kan komme innom på lørdag å avløse de som sitter der ei stund..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar dere med klubbmerker også?

 

Vi tar med alt vi har av effekter, så hvis vi har flere klistremerker så tar vi det også med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen her som har pratet med trondheim? leste at det var en gjeng som skulle oppover til mo.

tenkte at de kanskje hadde noe stilig å stille opp på standen, sånn som jeg forstod det så var det jo en stand for hele vacn, ikke kun avd. bodø.

 

bare et forslag, : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.