#1 Skrevet Mai 17, 2004 Kjørte en tur i dag og oppdaget en enorm ulyd fremme i motoren. Det viste seg å være vifta til varmeapparatet som er slakk. Det blir kast i vifta og setter allt plastikk rundt i fin ulyd. Lurer på om det er noen som vet om det er noe hokus pokus å stramme den, eller om jeg må kjøpe ny??? Har selvfølgelig ikke lyst på noen ny....Men er ikke noen mekaniker, men tenker at det må da gå an å stramme viften på noe vis??? Bilen er en 98 passat v6.... Håper det er noen som har noen gode ideer.... Mvh Jan Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2004 Om det er slark i vifta tror jeg det er lurt å undersøke dette straks. Om slarken er stor nok kan det få vifta til å "eksplodere" når den går rundt. vet ikke hvor stor belastning det er på vifta til varmeapparatet, men slik er det i hverfall på mye annet som går rundt mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2004 Det er det jeg frykter jeg og.... Men får ikke noe svar fra mølller( BOMBE)..... Ser at ei ny koster 2000.- Men kan ikke fatte at en må kjøpe ei ny ei???? Må da gå an å stramme den?? Men men, får prøve å ringe igjen. Lei av øystein sunde`s gamle amazon på møllerlinja..... Jan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2004 Jeg hadde forresten problem med vifteapparatet i gt'n. Det kom mange ulyder og jeg trodde det meste hadde skåret seg inni der. Problemet var bare at formotstanden, som det er på de fleste anlegg med vribryter på i hvertfall, var defekt. Skifta den så funka vifta på allle trinnene og ulydene forsvant gammel amazon ja....et lite paradoks i seg selv at møller bruker den låta mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...