Filmer fra Rudskogen VACN 2006

Anbefalte innlegg

Ja ingen skal ta fra ham at han satsa friskt. Og mer til. Vannvittig morro og se Mr. Rui komme med rompa først og hente den inn igjen.

 

Vil se mer slikt på treffene utover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ingen skal ta fra ham at han satsa friskt. Og mer til. Vannvittig morro og se Mr. Rui komme med rompa først og hente den inn igjen.

 

Vil se mer slikt på treffene utover.

 

det håper jeg og, var vanvittig morro og kjøre på våt rudskogenbane i fjord ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er gøy på glatt bane men best treff med sol og varme

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er gøy på glatt bane men best treff med sol og varme

 

hehe, gleder meg til helga jeg, på vintertreffet. det skal bli skoj!

 

Noen som veit om tor morten skal dit å filme?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg vet skal han IKKE det. Klubben har jo annsatt en person (husker ikke navn) som skal stå for all filming og lage klubb videoene fremmover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg vet skal han IKKE det. Klubben har jo annsatt en person (husker ikke navn) som skal stå for all filming og lage klubb videoene fremmover.

 

det hørtes skikkelig bra ut! håper det blir mye filming:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben har jo annsatt en person (husker ikke navn) som skal stå for all filming og lage klubb videoene fremmover.

 

Okei!? Dette var nytt for meg iallefall.... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei!? Dette var nytt for meg iallefall.... : klø :

 

Ansatt og ansatt fru blom (arbeidet utføres på frivillig basis)... Han heter Andreas Skotner og skal gjøre sitt beste. Men fint du tar det opp Knut-Erik... for er fint om alle er oppmerksom på videofilmingen igjennom året og hjelper meg både med treffene og materiell. Jeg vil fokusere mye på å gå i dybden av medlemmene med profiler av biler og mennesker, intervjuer, nærmere titt på biler osv. Det blir i mye mye større grad mer innhold i videoen for 2007 enn tidligere. Nå er det ikke bare kjøring lengre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ansatt og ansatt fru blom... Han heter Andreas Skotner og skal gjøre sitt beste.

 

hehe bra!

 

Stiller med bulletcam + diverse småting? eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe bra!

 

Stiller med bulletcam + diverse småting? eller?

 

Vel, er ikke direkte småting faktisk... Utstyret er heavy, men har få om ingen løsninger på å feste kamera på utsiden og innsiden av bil. Dette kommer, men rekker ikke til vintertreffet. Så trenger hjelp hvis noen får materiell av dette. Spesielt skulle jeg hatt muligheten til å feste et kamera på innsiden av framruta, pekende mot sjåfør/passasjer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, er ikke direkte småting faktisk... Utstyret er heavy, men har få om ingen løsninger på å feste kamera på utsiden og innsiden av bil. Dette kommer, men rekker ikke til vintertreffet. Så trenger hjelp hvis noen får materiell av dette. Spesielt skulle jeg hatt muligheten til å feste et kamera på innsiden av framruta, pekende mot sjåfør/passasjer.

 

har sett en del løsninger med ett vanelig kamera stativ stripsa fast til for eks buret på en bil. men jeg har ikkeno mer fantasi enn det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ansatt og ansatt fru blom (arbeidet utføres på frivillig basis)... Han heter Andreas Skotner og skal gjøre sitt beste. Men fint du tar det opp Knut-Erik... for er fint om alle er oppmerksom på videofilmingen igjennom året og hjelper meg både med treffene og materiell. Jeg vil fokusere mye på å gå i dybden av medlemmene med profiler av biler og mennesker, intervjuer, nærmere titt på biler osv. Det blir i mye mye større grad mer innhold i videoen for 2007 enn tidligere. Nå er det ikke bare kjøring lengre...

 

Tenkte på han her jeg som DU skrev om i en annen post.

 

Slettet innlegg

 

 

EDIT: Vet og er fult klar over at alt arbeid i klubben fåregår på frivillig basis. Så mente ikke annsatt som i å få betalt for det men annsatt som i at han har fått jobben med å gjøre det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, gleder meg til helga jeg, på vintertreffet. det skal bli skoj!

 

Noen som veit om tor morten skal dit å filme?

 

Jeg skal desverre ikke på vintertreffet nei.

For øyeblikket er jeg bundet opp i nissan klubben så blir ikke noe mer filming på vag treff som jeg har planlagt desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare si dette er utrolig synt. Det var alltid en fryd å se filmene du snekret sammen. Lykke til med 200'en og håper du dukker opp på ett eller annet treff med cam igjen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, er ikke direkte småting faktisk... Utstyret er heavy, men har få om ingen løsninger på å feste kamera på utsiden og innsiden av bil. Dette kommer, men rekker ikke til vintertreffet. Så trenger hjelp hvis noen får materiell av dette. Spesielt skulle jeg hatt muligheten til å feste et kamera på innsiden av framruta, pekende mot sjåfør/passasjer.

 

Jeg har bulletkamera med sugekopp som du kan låne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ansatt og ansatt fru blom (arbeidet utføres på frivillig basis)... Han heter Andreas Skotner og skal gjøre sitt beste. Men fint du tar det opp Knut-Erik... for er fint om alle er oppmerksom på videofilmingen igjennom året og hjelper meg både med treffene og materiell. Jeg vil fokusere mye på å gå i dybden av medlemmene med profiler av biler og mennesker, intervjuer, nærmere titt på biler osv. Det blir i mye mye større grad mer innhold i videoen for 2007 enn tidligere. Nå er det ikke bare kjøring lengre...

Det blir bra at det blir litt mere fakta stoff. Men vi må ikke glemme det som virkelig er gøy. Det er banekjøring og film fra bilturene. Må ha en god posjon av dette også i fremtiden i filmene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir bra at det blir litt mere fakta stoff. Men vi må ikke glemme det som virkelig er gøy. Det er banekjøring og film fra bilturene. Må ha en god posjon av dette også i fremtiden i filmene.

 

Må bare si meg enig, banekjøringen som er moro og se på. Bilene ser vi jo da vi går rundt på treffene...Men går glipp av mye av det som skjer på banen.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som har litt video fra søndagen i fjor? Jeg har så lysst å se meg selv på film :P eller bilder for den saks skyld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jonus var jo ikke engang på dette treffet så hvorfor spørre om noe sånt i denne tråden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråden er til de som ikke har fått det med seg 1 år gammel (2006 :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, men vi har jo fortsatt lysst til å se noe bilder/video :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, men vi har jo fortsatt lysst til å se noe bilder/video :P

 

Send PM til Tor Morten Berg eller Joakim Sætra.

 

sitat av Joakim Sætra

Til alle som venter på en film fra Tor Morten, så er det jeg som har fått råmateriale fra han til å lage en film fra september-treffet... Men pga altfor mye jobbing og endel kunnskap som har gått i glemmeboken, har det gått veldig tregt..Beklager alle sammen..

Men hvis dere klarer å vente til over nyttår så skal jeg prøve å lage en liten film som oppladning til det nye året.. Hvis ikke Tor Morten plutselig får litt fritid og mekker sammen noe selv...

 

er vel gått "litt" uttpå nyåret nå? Skulle likt å sett det klippet av Frank med S2`n.:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.