Filmer fra Rudskogen VACN 2006

Anbefalte innlegg

En eller anna person må no vel ha en liten film på lur en eller anna plass??? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

''Not Found

The requested URL /filmer/tor.morten.berg/VACN_-_treff_by_mortenwb.avi was not found on this server.''

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hihi, jeg har rundt 20 minutt film fra lørdagen da jeg var der med passaten min : smil : Får se om det ikke blir lagt ut etterhvert... først og fremst må jeg ha ett sted å laste den opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mase mase mase mase mase mase mase mase mase

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur faktisk dinne filmen har gått til #¤%&/(

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til alle som venter på en film fra Tor Morten, så er det jeg som har fått råmateriale fra han til å lage en film fra september-treffet... Men pga altfor mye jobbing og endel kunnskap som har gått i glemmeboken, har det gått veldig tregt..Beklager alle sammen..:o

Men hvis dere klarer å vente til over nyttår så skal jeg prøve å lage en liten film som oppladning til det nye året..;) Hvis ikke Tor Morten plutselig får litt fritid og mekker sammen noe selv...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan trøste dere med at jeg har begynt, men drar til Bodø idag og blir borte til 1.nyttårsdag. Så filmen kommer så fort jeg får redigert resten..:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå Joakim? Er det noe liv?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, har vel ca 3min ferdig redigert film. Men pc'n min er ikke helt god av en eller annen grunn. Når jeg flytter markøren på tidslinja i Adobe premier tar det 10-15min før filmen hopper dit (litt teit forklart kanskje.:P ) Gjør meg i alle fall ganske forbanna, ettersom redigeringene tar litt tid kan man si. Har prøvd å få noen tips, men ingen som skjønner hva det kommer av. Er det noen her som har noen råd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er det dere bruker til å redigere filmene deres med? noen tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker i alle fall Adobe Premier Pro 2.0. Har hørt at noen bruker Pinnacle Studio, men har aldri fått prøvd det selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, kløne;) bra i hvertfall en tørr å satse litt på tørr asfalt, MR. RuI

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig litt film :D såg et par glimt av meg sjøl.. ikke værst bare det :P Men MERE FILM!!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva faen.. har innlegget blitt slettet..

Dette forumet her ass!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva faen.. har innlegget blitt slettet..

Dette forumet her ass!

 

skreve stygge ord no da? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skreve stygge ord no da? ;)

 

Nei.. Var ikkeno stygt i det hele tatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det er Mr. Rui. vi ser satse her men en ved navn Hans Erik. Ser det på felgene og de er 20"

 

Han besøkte banen på lørdag.

 

Skal ikke banne på at det er han men er ganske sikker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig litt levende bilder:D. Det var jo nesten som å se en av de tidlige klubbvideone; der man venter leeeeenge nede i "Slakteren" på at det skal komme bil. Det eneste som mangla var at Frank Johansen hadde dratt av, slik han "hadde for vane å gjøre" (men Polo Speedsteren sto trygt i verkstedet på dette tidspunktet;)).

 

Lovende å se at Tor Morten står noen meter ovenfor på vollen. Da kommer det vel mer, da:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe okay, kanskje jeg tok feil, men husker frank var på breia i slaktern alle gangene;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.