Filmer fra Rudskogen VACN 2006

Anbefalte innlegg

Det er vel heller Striptease - You're so sexy? Fant tre andre filer med det navnet.. Men samme det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, sto ToyBox på den jeg lasta ned:)

Men samma sangen ihvertfall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper noen har tatt film av den R32`en som kjørte på banen på søndag. FOR en lyd!

Golf V R32?

Hørte på NBS at de hadde solgt ett KW justerbart til en slik:)

Drømme bil ass:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor blir det av filmen a Puding? Har ikke noe greie på filming jeg så vet ikke hvor lang tid det tar å redigere en film? Men har du noen ca tidspunkt på når du vil være ferdig? Leter febrilsk etter denne tråden hver gang jeg logger på og foreløpig har jeg bare blitt skuffa. Kommer den iløpet av helgen? Iløpet av uka? Neste helg? 14 dager?

Jeg bruker fra en uke til tre uker. varierer alltid.. har desverre en jobb som tar MYE tid, og dette blir grunnet tid og penger skøvet bakover i rekken, men jeg kan love det blir noe :)

Var ikke råeste filmingen eller kjøringen da.. men klipper nå isammens noe selv.

Fint om andre vil sende meg video om de har da?

Men jeg lager min egen først så kan vi ta opp det etterpå.

Vil tippe mandag 4 sept kanskje jeg har noe online.. skal prøve :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror faktisk den sangen heter "French Affair - You're so sexy": rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror faktisk den sangen heter "French Affair - You're so sexy": rolleyes

Tror han/de som har laget låta kaller seg både Striptease og French Affair, får låta er å få tak i på 12" vinyl med begge gruppenavnene.. Og låtene er kliss like.. Men nok OT.. Lenge til film? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde dette var en tråd for Rudskogen filmer: rolleyes , ikke musikk?:rolleye: Men ikke så mange filmer her ennå da, men kommer sikkert :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde dette var en tråd for Rudskogen filmer: rolleyes , ikke musikk?:rolleye: Men ikke så mange filmer her ennå da, men kommer sikkert :confused:

Jeg bruker fra en uke til tre uker. varierer alltid.. har desverre en jobb som tar MYE tid, og dette blir grunnet tid og penger skøvet bakover i rekken, men jeg kan love det blir noe :)

Var ikke råeste filmingen eller kjøringen da.. men klipper nå isammens noe selv.

Fint om andre vil sende meg video om de har da?

Men jeg lager min egen først så kan vi ta opp det etterpå.

Vil tippe mandag 4 sept kanskje jeg har noe online.. skal prøve :)

............ :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 dag igjen til vi kanskje får film : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi... rolig nå, jeg er litt på etterskudd som vanlig desverre, så blir litt utti uka får jeg får film på nett.. sitter og jobber med det nå! :|

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt topp att du lager en film! Ta den tid du trenger. Blir sikkert bra dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir grinete vist ikke du har med en sølv s3 på filmen ;):P

Stå på! venter i spenning :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I morra er det fredag så det kan vel kalles LITT uti uka:) Stakars. Er ikke meningen å mase men de fleste vet jo hvor morro det er å "kansje" se seg på film. Vet jo ikke engang om jeg er med i filmen men det hjelper ikke på speningen av å vente på den. Og alle vet jo at du lager bra filmer så det er din egen skyld at vi maser. Hadde du gjort en dårligere jobb hadde heller ingen mast om å se filmene:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve og få lagt ut litt film fra kjøringa, er nok mest fra inni bilen min. Men noen som har et sted jeg kan legge ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve og få lagt ut litt film fra kjøringa, er nok mest fra inni bilen min. Men noen som har et sted jeg kan legge ut?

Om jeg ikke husker feil har http://www.photobucket.com en slik funksjon, Youtube.com er kanskje en mulighet også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masekopper.

Tor Morten gjør dette på fritiden, så la han bruke den tiden han trenger... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.