Anbefalte innlegg

På vegne av styret i Finnmark lokallag, så vil jeg takke dere som hadde mulighet å ta turen opp til oss!: ja :

 

Personlig hadde jeg ikke store forventningene til dette treffet, siden det var treff nr. 2, samt litt dårlig oppmøte og planlegging i fjor. Men jeg sitter i dag med en helt annen følelse, syns det meste gikk greit, noe kan justeres litt på, men oppsumert gikk det greit.

 

Regner med at vi kommer til å treffes en god del etter dette!

 

Vi gleder oss til å ta turen over til dere og...

 

Samtidig kan jeg jo gratulere dere med stiftelsen av Troms lokallag og egen tråd :)

 

Slenger med resultatene i sin helhet, selv om de fleste av dere har fått de.

 

1. plass beste Vw. Vw Beetle, Jørgen , Troms Lokallag

2. plass beste Vw. Vw Passat, Magnus, Finnmark Lokallag.

 

1. plass beste Audi, Audi 200, Jan Henrik, Troms Lokallag.

2. plass beste Audi, Audi A4, Ken Arne, Finnmark Lokallag.

 

1. Plass "folkets valg" Vw. Vw Passat, Magnus, Finnmark Lokallag. 23 av 61 stemmer.

2. Plass "folkets valg" Vw. Vw Beetle, Jørgen , Troms Lokallag. 11 av 55. stemmer.

 

1. Plass "folkets valg" Audi, Audi A4, Ken Arne, Finnmark Lokallag. 26 av 61 stemmer.

2. Plass "folkets valg" Audi, Audi A4, Kenneth, Finnmark Lokallag. 10 av 46 stemmer.

 

Vi snakkes!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste år er jeg med :)

Sett av 1. plass beste VW til meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjerterlig velkommen ska du være!

 

Kan ikke love deg 1. plass, men festen skal du ikke glemme, ehh, eller så glemmer du den. Det gjorde ivertfall jeg:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjerterlig velkommen ska du være!

 

Kan ikke love deg 1. plass, men festen skal du ikke glemme, ehh, eller så glemmer du den. Det gjorde ivertfall jeg:rolleye:

Dæken den melonmixn din slo godt oppi toppen, kombinert med Cognac. :P

Ble en billig tur ute på byen på mæ. Gikk i kun kaffe. Og den fikk jeg jaggu på huset. :)

Jo vent nå, jeg tok en jæger lamme Jostein Biti. Men det var alt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjerterlig velkommen ska du være!

 

Kan ikke love deg 1. plass, men festen skal du ikke glemme, ehh, eller så glemmer du den. Det gjorde ivertfall jeg:rolleye:

 

Er ikke så mange som husker festen, noe som strengt tatt er bra vel?: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så mange som husker festen, noe som strengt tatt er bra vel?: rock :

 

Da var den velykket!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huske store dela av kvelden, men det e jo også store dela som e bortevekk! : rolleyes Ble no forresten oppringt av lensmannen i Alta igår, æ va visstnok vitne te en slosskamp! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huske store dela av kvelden, men det e jo også store dela som e bortevekk! : rolleyes Ble no forresten oppringt av lensmannen i Alta igår, æ va visstnok vitne te en slosskamp! : haha :

 

Æ va sikkert åsså vitne, men ka skal man me et vitne som ikke huske nåt, bare glimt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitt endå å drømme om Minttuen eg.. Snaddersak.. Va nok rimelig full eg og ja, førr huska ikkje at eg hadde røkt før eg såg bildan (min tredje sigg i mitt liv). Ballantines va heller ikkje såværst, kom eg på dagen etterpå når eg fant en tom polpose i bagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olav, du var veldig gavmild på drikka på hyttene:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenke du da på det blanke eller det brune? Om det va det brune va det vel sånn at alle skulle smake straks to hadde sagt at det va sinnsykt godt... Minttuen prøvde bare eg og Torstein å holde førr oss sjøl.. hihi..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, lure på kæm som hadde den minttu`en? Smake? Tja , da drikk vi alt :): smil :

 

Men æ skulle vist bare ha drukke vann de 2 siste timan vi va på hytta...:rolleye:

 

Nån som har plana neste helg, ikke førstkommende men hælga etter?

Kommer til Tromsø på fredagen å blir til fyllesyka har gitt sæ (hmm, da blir æ væl til onsdag)....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at Plusen kommer på veien til uka, og då blir det nok kanskje en tur til Senja den helga, men ingenting e sikkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nån som har plana neste helg, ikke førstkommende men hælga etter?

Kommer til Tromsø på fredagen å blir til fyllesyka har gitt sæ (hmm, da blir æ væl til onsdag)....:)

 

Vi kan godt ta vorspiel hos meg.

Så stikke på byen, å så finne et nach en eller anna plass å bli skikkelig :full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur ikke d ska bli nå problem å bli :full::venner:

 

Hadde vært artig å fått hilst på ræstn av dåkker, møte eller nåt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer nok å ordne noe for deg, ser ikke ut til at det skal være no problem for folk å møtes.. Kan vel ta et lite møte på kaia... Hvordan hotell bor du på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir hos en kompis, så plass er ingen problem...

 

Klarer nok å ordne noe for deg, ser ikke ut til at det skal være no problem for folk å møtes.. Kan vel ta et lite møte på kaia... Hvordan hotell bor du på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje greit å sette inn bildet også :)

 

Scanneren tar kun A4, så hele bildet kom ikke med...

sommertreff.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, flott takkekort!

Noen av bildene virket kjent:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.