#1 Skrevet Mai 18, 2004 Er det noen andre her fra klubben som har tenkt seg nedover til Edersee Tour 04 i Tyskland? Jeg og fruen min hadde tenkt oss en liten rund reise i bl.a i Sverige,Tyskland og Danmark og legge turen nedom Tyskland den helgen. Så lurte på om det var noen andre her som hadde planer om å dra nedover. Så kunne vi evt ha kjørt sammen fra tyskegrensa/ Hamburg Og vært på treff sammen. Jeg var der i fjor og, men det var ikke så mange pølsespisene tyskere som kunne engelsk Og selv om jeg har hatt tysk på skolen, så er ikke den så bra lenger heller. Så det hadde vært kjekt om det var noen andre norske å snakke med også. Det jeg anbefaler er at vi er der nede på fredagen kl 10.00 når de åpner, slik at vi er sikret plass. Kom der på lørdagen i fjor, da var det sprengt og bare fordi jeg kom ifra Norge at jeg fikk lov til å slippe inn. Så vil jeg anbefale telt og sovepose og campe på plassen. Nesten like mye kult å se på om natten som dagen og det er noe av halve stemmingen og sove på plassen også vil jeg mene. Det er bra med party på kvelden også( bare å ha med mye øl) Vi sov på hotell i fjor, tror jeg var på 14 hotell på 10km strekning for å finne leding rom. Så hvis noen skal/vi nedover, så kunne man ha tatt kontakt med meg, så kunne vi ha prates litt mer.Mer info om Edersse-Tour 2004 finner man her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...