Anbefalte innlegg

Er det noen andre her fra klubben som har tenkt seg nedover til Edersee Tour 04 i Tyskland?

 

Jeg og fruen min hadde tenkt oss en liten rund reise i bl.a i Sverige,Tyskland og Danmark og legge turen nedom Tyskland den helgen. Så lurte på om det var noen andre her som hadde planer om å dra nedover. Så kunne vi evt ha kjørt sammen fra tyskegrensa/ Hamburg Og vært på treff sammen.

 

Jeg var der i fjor og, men det var ikke så mange pølsespisene tyskere som kunne engelsk :( Og selv om jeg har hatt tysk på skolen, så er ikke den så bra lenger heller. Så det hadde vært kjekt om det var noen andre norske å snakke med også.

 

Det jeg anbefaler er at vi er der nede på fredagen kl 10.00 når de åpner, slik at vi er sikret plass. Kom der på lørdagen i fjor, da var det sprengt og bare fordi jeg kom ifra Norge at jeg fikk lov til å slippe inn. Så vil jeg anbefale telt og sovepose og campe på plassen. Nesten like mye kult å se på om natten som dagen og det er noe av halve stemmingen og sove på plassen også vil jeg mene. Det er bra med party på kvelden også( bare å ha med mye øl) Vi sov på hotell i fjor, tror jeg var på 14 hotell på 10km strekning for å finne leding rom.

 

Så hvis noen skal/vi nedover, så kunne man ha tatt kontakt med meg, så kunne vi ha prates litt mer.Mer info om Edersse-Tour 2004 finner man her

 

flyer2004.jpg

 

48.jpg05.jpg

 

06.jpg23.jpg

 

Edersee-Tour_2003_016.jpgEdersee-Tour_2003_023.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.