Anbefalte innlegg

Muligens dumt spørsmål, men passer frontlyktene fra 2001 Allroad på en 2001 A6? Disse lyktene er jo mye tøffere enn A6 lykter, da de har doble reflektorer...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det mener jeg de skal gjøre ja. Vet ikke hvor mye du evt. må gjøre for å få de til å passe, men jeg så en A6 her i Skien i forrige uke som hadde Allroad-lykter. Har lest her på forumet at panseret på disse bilene også er like.

 

Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kollega av meg har 2001 Allroad, så jeg skal studere bilen hennes litt, tror jeg. Men jeg mener det er kun skjermer og fangere som er forskjellen utvendig... Holder på å prøve å overbevise henne om at vi burde bytte interiør, da jeg har kjedelig helskinn, mens hun har Recaro... Hehe...: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har gjort dette i klubben?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener dette er Bolt-On.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har gjort dette i klubben?

 

Det er gjort, ja, men jeg har ikke fått påvist at det er bolt-on. Men jeg tror også det er det, da jeg, som sagt, mener det er kun skjermer og fangere som er forskjellen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, passer rett på A6 opp til 2001 mod, da samme panser som på allroad. Men de passer ikke på facelift modellen der lyktene er litt smalere enn på pre facelift.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg trodde, ja ;) Takker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.