Anbefalte innlegg

Er det sånn at A6 2002 -> er like bred som RS6'n ? og A6 1998 - 2002 (4B) er smalere ? Og hva blir penest .. orginal RS6 fangere eller dietrich RS6 fangere ? er orginalfangerne plug & play ?

Regner med det er noen flere som har laga seg en RS6 light her .. ?

Tips tricks og hints mottas med takk og bukk og smil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rs6 og A6 4.2 har såkalt widebody. Altså fabrikkbreddede skjermer og at fangerne dermed ikke passer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det sånn at A6 2002 -> er like bred som RS6'n ? og A6 1998 - 2002 (4B) er smalere ? Og hva blir penest .. orginal RS6 fangere eller dietrich RS6 fangere ? er orginalfangerne plug & play ?

Regner med det er noen flere som har laga seg en RS6 light her .. ?

Tips tricks og hints mottas med takk og bukk og smil

+ at A6 med V8 motor er litt lengre i fronten enn de med 4 og 6 syl. Letteste er dietrich fangere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp denne da jeg har handlet inn Dietrichs' fanger. Sliter med å få tak i rs6-grill til min 2001-modell. Er det virkelig sååå stor forskjell på 01 og 02-grillen? Noen som i det hele tatt har sett rs-grill til pre-facelift? :)

 

Har bydd på en rs6-fanger som jeg sikkert får. Uproblematisk med rumpa vel? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp denne da jeg har handlet inn Dietrichs' fanger. Sliter med å få tak i rs6-grill til min 2001-modell. Er det virkelig sååå stor forskjell på 01 og 02-grillen? Noen som i det hele tatt har sett rs-grill til pre-facelift? :)

 

Har bydd på en rs6-fanger som jeg sikkert får. Uproblematisk med rumpa vel? :)

 

Forskjellen er ganske stor ja, på pre-facelift omslutter panseret hele grillen, det gjør den ikke på facelift...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstod ikke helt din forklaring, men ser nå at grillen fortsetter helt ned på facelift. Takk for litt oppklaring :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok at skermbuene på bakfangeren blir litt brede og.. Er ikke helt sikker men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginale RS6 fangere passer ikke på biler med 4 og sylinder motorer.. disse passer kun på biler med 4.2 V8 som har orginalt breddede skjermbuer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.