#1 Skrevet August 23, 2006 Er det sånn at A6 2002 -> er like bred som RS6'n ? og A6 1998 - 2002 (4B) er smalere ? Og hva blir penest .. orginal RS6 fangere eller dietrich RS6 fangere ? er orginalfangerne plug & play ? Regner med det er noen flere som har laga seg en RS6 light her .. ? Tips tricks og hints mottas med takk og bukk og smil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2006 Rs6 og A6 4.2 har såkalt widebody. Altså fabrikkbreddede skjermer og at fangerne dermed ikke passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2006 Er det sånn at A6 2002 -> er like bred som RS6'n ? og A6 1998 - 2002 (4B) er smalere ? Og hva blir penest .. orginal RS6 fangere eller dietrich RS6 fangere ? er orginalfangerne plug & play ? Regner med det er noen flere som har laga seg en RS6 light her .. ? Tips tricks og hints mottas med takk og bukk og smil + at A6 med V8 motor er litt lengre i fronten enn de med 4 og 6 syl. Letteste er dietrich fangere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2007 Drar opp denne da jeg har handlet inn Dietrichs' fanger. Sliter med å få tak i rs6-grill til min 2001-modell. Er det virkelig sååå stor forskjell på 01 og 02-grillen? Noen som i det hele tatt har sett rs-grill til pre-facelift? Har bydd på en rs6-fanger som jeg sikkert får. Uproblematisk med rumpa vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2007 Drar opp denne da jeg har handlet inn Dietrichs' fanger. Sliter med å få tak i rs6-grill til min 2001-modell. Er det virkelig sååå stor forskjell på 01 og 02-grillen? Noen som i det hele tatt har sett rs-grill til pre-facelift? Har bydd på en rs6-fanger som jeg sikkert får. Uproblematisk med rumpa vel? Forskjellen er ganske stor ja, på pre-facelift omslutter panseret hele grillen, det gjør den ikke på facelift... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2007 Forstod ikke helt din forklaring, men ser nå at grillen fortsetter helt ned på facelift. Takk for litt oppklaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2007 Tror nok at skermbuene på bakfangeren blir litt brede og.. Er ikke helt sikker men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2007 Orginale RS6 fangere passer ikke på biler med 4 og sylinder motorer.. disse passer kun på biler med 4.2 V8 som har orginalt breddede skjermbuer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...