Wörthersee - de første bildene

Anbefalte innlegg

Mye kult her andreas,

 

PS. har du fått mailen jeg sendte deg. Har funnet intercool rør i polert til bilen, noe jeg bare MÅ ha, eller hva mener du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye flott...og noen som ikke var fullt så flotte...synes jeg da.

 

Mange 1'ere også, det er kult.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 er veldig pop i tyskland om dagen, skal være lavt, mye chrom ellers mest mulig org.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig mye snaddre Einsere, ja. Ikke mye 90-fangere eller RS-fronter å se på Einserne her, nei;) (har sett gjennom alle 42 sidene). Tydelig at det fremdeles er "weniger ist mehr" som gjelder.

Ser også at en del biler vi har lest om i bladene i løpet av vintern har forandret seg igjen. Det spares tydeligvis ikke på noe

 

Hilsen Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så sant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Andreas Westby

Veldig mye snaddre Einsere, ja. Ikke mye 90-fangere eller RS-fronter å se på Einserne her, nei;) (har sett gjennom alle 42 sidene). Tydelig at det fremdeles er "weniger ist mehr" som gjelder.

Ser også at en del biler vi har lest om i bladene i løpet av vintern har forandret seg igjen. Det spares tydeligvis ikke på noe

 

Hilsen Andreas

 

Nå kan ikke jeg tysk alltså...men dette betyr vel noe slikt som "Less is more"...eller kanskje ikke?

 

Mye pent her...kanskje man får satse på denne stilen i stedet for det jeg hadde tenkt...jeg får gå i tenkeboksen igjen... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen

Nå kan ikke jeg tysk alltså...men dette betyr vel noe slikt som "Less is more"...eller kanskje ikke?

 

Mye pent her...kanskje man får satse på denne stilen i stedet for det jeg hadde tenkt...jeg får gå i tenkeboksen igjen... :(

 

less is more ja.... stemmer godt det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hah! Den røde einsern med bimmer felger på side en har jeg plakat av! den er ganske så pen egentlig! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare og ta av seg hatten her. Vanvittig mange gjennomførte fine biler. Kjempe morsomt og se

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste år drar jeg og Baard på Wörthersee igjen!

 

Blir nok med flere denne gangen - bare å henge seg på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye sinnsykt her ja.... MEN, hva er det derre Sado-maske greiene som de har på fronten egentlig??? Det er jo helt jævlig å se på??!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt å tenkte det samme...

Kenskje det er for å ikke få steinsprut når de kjører mellom utstillingene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erik Dahl

Mye sinnsykt her ja.... MEN, hva er det derre Sado-maske greiene som de har på fronten egentlig??? Det er jo helt jævlig å se på??!!!

 

Populært kalt BH.... er for å beskytte fronten ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erik Dahl

Mye sinnsykt her ja.... MEN, hva er det derre Sado-maske greiene som de har på fronten egentlig??? Det er jo helt jævlig å se på??!!!

 

 

Det er en USA ting for å unngå stein sprut da de ikke salter veiene der, men strør med stein.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er veldig forskjellig hvor i USA man er, i nord-øst salter de minst like mye som her på berget. I tillegg har de ofte en del sand etc på veiene om sommeren også, da i prærie/ørken områder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.