MidnightClub StreetMeet 10.september 2006

Anbefalte innlegg

Invitasjon til MidnightClub StreetMeet 10.september 2006

 

Etter fjorårets suksess med norges største Streetmeet gjentar MidnightClub suksessen og inviterer til StreetMeet/Treff søndag 10.sept. kl 15.00 - 20.00 på samme sted som sist. CC senter i Drammen.

Det blir underholdning og premieutdeling, samt flere samarbeidspartnere som kommer med "stand" for å vise dere sine produkter og ha gode tilbud. Mat og drikke vil også være mulig å kjøpe denne dagen.

Vi vil også komme med en overraskelse som trolig vil fryde øynene til de fleste (begge kjønn)

MaxPower vil også være tilstede for "photoshoots".

 

Til tross for at Gatebil er denne helgen satser vi for fullt og vil gjøre det vi kan for å få til et meget bra arrangement med mange biler i utstilling og mange hyggelige mennesker med samme interesse.

 

Kom å se på mange fete biler og ha en underholdene dag med MidnightClub. HUSK KAMERA!

 

 

PS. Dette er et Alkoholfritt arrangement!

 

Se mer info: http://www.midnightclub.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen påmelding?

Åpent for alle for utstilling?

Noen inndelte klasser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager for sent svar, vært litt opptatt i det siste.

Det er ikke noen påmelding. Gratis å parkere og se på bilene. Har du derimot lyst til å stille ut bilen din på utstillings området så koster det 50kr. Det er for å begrense biler og dekke utgifter. De 50kr betales i "døra" når man kommer på treffet.

 

Hvis det er noe mer ikke nøl med å ta kontakt.

 

Kan også besvare spørmål raskt på msn, daho_20 (at) hotmail.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilke klasser blir det da?

Jeg kommer nedover jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du komme med et par opplysninger for oss som ikke er kjent i det hele tatt i Drammen?

 

1.En gateadresse så vi kan plotte inn på navi.

2. Er det noen vaskemuligheter i nærheten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du komme med et par opplysninger for oss som ikke er kjent i det hele tatt i Drammen?

 

1.En gateadresse så vi kan plotte inn på navi.

2. Er det noen vaskemuligheter i nærheten?

 

Hvis det er samme sted som i fjor er det på CC kjøpesenter på Brakerøya.

Tast inn Tomtegata 1 så finner du det sikkert.

Shell 100 m bort i gata med 2 vaske automater og 3 selv vask

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er samme sted som i fjor er det på CC kjøpesenter på Brakerøya.

Tast inn Tomtegata 1 så finner du det sikkert.

Shell 100 m bort i gata med 2 vaske automater og 3 selv vask

 

Takker så mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vært artig om det hadde vært noen fra klubben der også.

Jeg hadde nå tenkt å ta meg en tur.

Men hvilke klasser er det i utstillinga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer kanskje i min golf, får se hvor mye jeg får skrudd på den i helga...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vært artig om det hadde vært noen fra klubben der også.

Jeg hadde nå tenkt å ta meg en tur.

Men hvilke klasser er det i utstillinga?

 

I fjor var det mange Vag folk der i allefall.. Jeg tar meg en tur i allefall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mange som skal?? Prøve å stille en egen VACN rekke til utstilling?

Je kjøre tell drammen kl 12 fra tønsberg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var dette unnagjort, og det var vel den mest useriøse utstillingen jeg til dags dato har vært på. Og det sier jeg ikke på grunn av at jeg ikke fikk noen premie, for det fristet ikke med noen premie i det hele tatt når jeg så de andre som ble premiert.

Hvis de skal arrangere utstilling på denne måten i framtiden så regner jeg med at de bare er interesserte i å ha utslitte "rånebiler" der?

Det var jo en del fine biler der også, men disse ble tydeligvis ikke satt pris på.

 

Jeg begynner å tro at de kaller seg midnight club fordi det er ved midnatt bilene de liker ser best ut?

 

Jeg kommer garantert ikke til å dukke opp på flere av arrangementene deres i hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, uten at jeg var der, men det var et StreetMeet, og ikke Bilutstilling, så hva forventer man egentlig..?

 

Uansett, har noen noe info om disse bilene;

DSC_0082.jpg

 

DSC_0068.jpg

 

DSC_0070.jpg

 

DSC_0071.jpg

Leste rykter om at Poloen hadde 350 hester..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg misforstått hva et streetmeet er. Når de sier de skal ha utstilling, så er det mulig at jeg er rar, men da forventer jo jeg at man skal premiere de bilene som det er lagt ned mye jobb i, og som ser bra ut.

 

Disse to bilene er jo bare to eksempler på biler som gikk alle premievinnerne en høy gang spør du meg, og understreker poengene mine i forrige innlegg.

 

Men nei da, en LADA fikk premie, en rusten, bulkete med pålimte svartplastdeler.

 

Er det sånn det er på alle streetmeet hvor det er premiering, så har jeg lært en nyttig lekse, og kommer aldri til å vise meg på et eneste street meet igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det var såpass nivå på premieutdelinga..

Skjønner godt frustrasjonen, men det blir vel ofte slik på streetmeet.

 

Ser på hjemmesiden deres at dem arrangerer både streetmeets og biltreff, så da er vel biltreffa deres i en egen kategori.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var dette unnagjort, og det var vel den mest useriøse utstillingen jeg til dags dato har vært på. Og det sier jeg ikke på grunn av at jeg ikke fikk noen premie, for det fristet ikke med noen premie i det hele tatt når jeg så de andre som ble premiert.

Hvis de skal arrangere utstilling på denne måten i framtiden så regner jeg med at de bare er interesserte i å ha utslitte "rånebiler" der?

Det var jo en del fine biler der også, men disse ble tydeligvis ikke satt pris på.

 

Jeg begynner å tro at de kaller seg midnight club fordi det er ved midnatt bilene de liker ser best ut?

 

Jeg kommer garantert ikke til å dukke opp på flere av arrangementene deres i hvertfall.

 

 

Hadde også forventet et noe høyere nivå på bilene, var noen få spesielle der, men mest biler sånn som de nesten var forventet å være.. Endel prøveskilts biler som folk er for fatti til å få skilter på.. Og "babsa" som skulle vaske bil skulle nok også hatt litt ekstra futt, så ikke ut som de trivdes i det hele tatt..

 

Hvem biler var det som ble premiert forresten?

 

Vi dro i 5 tia..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette fristet i hvertfall ikke til gjenntakelse.

De som fikk premie var:

1 premie: En rød japse bil med masse reklame og lambo dører.

2 premie: Lys blå BMW 318 ell no med rieger styling og dekor.

3 premie: Rustet stygg Lada med M3 E30 front som var skrudd med selvborrede skruer.

People Choice: Radical eller hva den nå het. En eller annen engelsk bil uten skilter som var sjelden men ikke gjort noenting med.

 

Helt forferdelig opplegg.

Han som fikk 1 premie kom inn som bil nr 207 av 220. Og det var vel en halvtime før stemming.Sikkert en fin bil om man liker sånne. Men som han sa selv så var ikke bilen ferdig. Det skrangla når han kjørte. Og han var sponsa av Jacobs Pizza. Og man så ikke mye annet mods på bilen.

De sa på forhånd at de skulle sile ut biler sånn at det ikke var lada og 240 der. Stod minst 10 biler på plassen utstilt som hadde blitt avskilta pga rust eller andre stygge feil.

Og når en eller annen stiller ut en skyline som de ikke kunne ta ned fra hengeren så måtte man lure. Men tittet man under panseret fant man ikke noe motor. : dum : : dum : : dum :

De hadde sin egen jury som helt sikkert syns disse bilene var pene. Men mange var glemt.

BMW som fikk 2 plass fins det minst 10 like av i norge. med eller uten dekor utvendig.

Og lada sier seg selv.

Nei utrolig dårlig opplegg.

Men noen lyspunkt var det nå der, men aldri mer streetmeet.

Moro at det var noen fine VAG biler som var skikkelig forsegjort.

Synd ikke de ble mer lagt merke til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ramler nok innom noen slike treff igjen, men det blir nok VACN treff som blir prioritert framover.. Bare få bilen ferdig i løpet av vinteren så den er presentabel på treff så..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.