Anbefalte innlegg

har kjøpt meg 17" felger som jeg vil ha på fortest mulig på golfen, og da har jeg et lite dilemma..

 

skal jeg velge 205/40-17 eller 215/40-17 har justerbare koni dempere men ikke valset noen ting, så hvis det er noen som kan hjelpe meg så tar jeg gledelig imot..

 

er en MKIII btw, innpreset på felgene er 35..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker, men tror 215 burde gå bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

205/40 ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, da går jeg nok for det, er redd for att 215 blir litt i bredeste laget på 17" felger og mkIII

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

215 vil subbe bak.

205 funker greit hadde senkett min 60mm med 17" 205/40 funket fint bak, men subbet litt forann :rolleyes:

 

Håper det ordner seg ;)

 

MVH

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg farter rundt med 17-215/40, og jeg subber bak... i tilegg så stikker gummien ut av hjulbuen forran.... Ikke nok med at det ikke er lovlig, men det lager stygge riper i siden av min og andres biler... Vurderer derfor å bytte ned til 205... i alle fall forran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen av dere som hadde gjort noe mer med skjermer ogsånt eller??? valset eventuelt spacet hjula foran?? 215 er kult også da, litt ballong.. men har andre dekk jeg bruker på bane så det er ikke så nøye da:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8x17 et37 (tror det er det) og 215/40 på min mk3. Senket 60/40. Litt valset bak (med hammer.... kremt, kremt.... :) ) Subber minimalt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ET-35.... vil valse... mister gummi... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Freddy Svendsen

8x17 et37 (tror det er det) og 215/40 på min mk3. Senket 60/40. Litt valset bak (med hammer.... kremt, kremt.... :) ) Subber minimalt....

oki, felgene jeg har er 7,5x17".. lurer på om det går noe bredere en 205 da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat har 7x17 med 205, og han sier det subber en og annen SKJELDEN gang hos han også, så jeg hadde klemt på det jeg ville ha. ;););)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Freddy Svendsen

8x17 et37 (tror det er det) og 215/40 på min mk3. Senket 60/40. Litt valset bak (med hammer.... kremt, kremt.... :) ) Subber minimalt....

 

Har 215/40-16 Et35 og det subber bak, spesielt på venstre side, har også brukt "Hammer-valsing"!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Sørheim

Har 215/40-16 Et35 og det subber bak, spesielt på venstre side, har også brukt "Hammer-valsing"!

jeg låner 9x16" felger av en kammerat, eneste som er att det skrubber litt nå, hvis jeg kjører litt fort i svinga og demperne står på det mykeste, så det er derfor jeg er litt i tvil for hva jeg skal gå for..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen

nok med at det ikke er lovlig, men det lager stygge riper i siden av min og andres biler...

: klø :

 

 

Luis;

hadde gått for 205 på 7.5 felg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fornuften sier også det sammen... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 2 og 3 er vel basert over det samme der, og det er jo 205/40-17 som gjelder for 2erne.

 

Sett mange pene G3ere i bilblader som er med denne kombinasjonen og pen senking.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

senking ja, gla jeg har gewinde nå, skal sette på felger, valse MYE og få det så lavt som overhode mulig med 17" felger..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.