#476 Skrevet Juni 25, 2009 Har da snart fimaet oppe å går! Har laget en egen tilbudstråd under "tilbud" LINK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#477 Skrevet Juni 26, 2009 Har da snart fimaet oppe å går! Har laget en egen tilbudstråd under "tilbud" LINK Lykke til med firmaet! Ikke helt usannsynlig at jeg får deg til å oppgradere litt elektronikk i Passaten på sikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#478 Skrevet Juni 27, 2009 nån som va på Evenes-drægg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#479 Skrevet Juni 28, 2009 Har da snart fimaet oppe å går! Har laget en egen tilbudstråd under "tilbud" LINK Kanonbra får se om jeg tar meg råd til litt polish å rengjøring av bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#480 Skrevet Juni 30, 2009 Lykke til med firmaet!Ikke helt usannsynlig at jeg får deg til å oppgradere litt elektronikk i Passaten på sikt. Tusen takk! Bare å komme innom så skal vi fikse det på timen:) Kanonbra får se om jeg tar meg råd til litt polish å rengjøring av bilen.. Ja er ikke en dum ting å ta seg råd til:) Kan garantere at du skal få en strøken bil tilbake! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#481 Skrevet Juni 30, 2009 Når du oppgradere elktronikk, vil det si det samme som å chippe bilen? du gjør ikke noe annet enn det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#482 Skrevet Juni 30, 2009 Når du oppgradere elktronikk, vil det si det samme som å chippe bilen? du gjør ikke noe annet enn det? Det var iallefall det jeg tenkte på ja, å chippe:) Monterer også luftfilter, resirk ventiler, bremser, eksos+++ Men er ikke et verksted, så blir kun gjort i forbindelse med tuning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#483 Skrevet Juli 13, 2009 Noen med VAG-COM som kan hjelpe meg i full fart? i Tromsø? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#484 Skrevet Juli 13, 2009 Noen med VAG-COM som kan hjelpe meg i full fart? i Tromsø? ka som e probleme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#485 Skrevet Juli 13, 2009 No har jo du fått svar da, men kansje andre vil vite.. treng å få bort service-markøren og airbagmarkør.. har hatt av airbag tidligere for å skifte lysbryter på rattet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#486 Skrevet September 6, 2009 (endret) Noen som har en gammel cd spiller liggende? Må ha radio og kunne spille cd`er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#487 Skrevet September 9, 2009 krav til at d ska være mp3spiller? vis ikke så har æ en ligganes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#488 Skrevet September 10, 2009 Nei trenger ikke å kunne spille mp3. Hvordan spiller er det snakk om ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#489 Skrevet September 10, 2009 sto i audien da jeg kjøpte den: Blaupunkt-werke gmbh.. har ikke signalutgang til sub..! Mye muli at jeg skal selge den spillern jeg har i biln min i dag, en ny JVC KD R701.. kjøper mulig en bil me integrert spiller i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#490 Skrevet September 10, 2009 Trenger ikke noe sub utgang. Bare en enkel spiller. kom med en pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#491 Skrevet September 11, 2009 ehm, det kan hende æ må la den stå i biln da den fyk avgårde. orke ikke å sende nye spillern me biln vis æ ikke får noe for den!! så har æ bare den ene ligganes, men ska gi beskjed så fort æ vet om du kan få den elr ikke..! vis du bare vente til over helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#492 Skrevet September 11, 2009 Den e god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#493 Skrevet September 11, 2009 æ har en Blaupunkt Travelpilot ligganes om det sku skjære sæ med den andre dealn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#494 Skrevet September 14, 2009 Da har æ ikke flere spillera igjen, vis du ikke vil kjøpe den nye JVC'n til 2000kr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#495 Skrevet September 14, 2009 Nei planen var å kjøpe noe billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#496 Skrevet September 14, 2009 Da trur æ Jørgen e ditt alternativ no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#497 Skrevet September 18, 2009 Da har jeg henta meg "ny" bil igjen.. Gammel vrak av en 90 Quattro med 2,3 10v, holdt ikke lenge uten audi på gården.. blir vel prosjektbil (med ønske om turbo) inntil videre, men først og fremst gleder jeg meg bare til vintertreffet Må antageligvis ta bilen med på henger da jeg frykter for at den ikke kommer til å være kjørbar på vei hjem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#498 Skrevet September 19, 2009 Nån her inne som kan hjelpe... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=166736 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#499 Skrevet September 21, 2009 Godt å høre at du tok til vett igjen Kan jo bli en kjempe artig Vinter(treff) bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#500 Skrevet September 21, 2009 Ikke noen som tilfeldigvis har liggende 5mm spacere til 5*100 boltsirkel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...