Anbefalte innlegg

Takker, biln min e ganske grei å kjenne igjen, bare å se etter en sort A4 me svær cooler i front'n :)

 

så deg bak meg der =) desverre så gikk jo a4'a di litt bedre =P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gjør nok det, men din va overraskanes sprek :)

Leste tråden om biln din å den er jo chippa, regna i grunn med det :)

Eg har jo en del turbolag, så du har en fordel der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke, driver og justerer og mapper det jeg kan selv nå før jeg drar til ES-Tuning eller Motornord for dyno resten av mappinga.. Så kjører med pc'n i bilen hele tia :)

 

Lader bare 0,8bar jeg da faktisk, 0,1mer enn orginalt, men motor er langt fra orginal :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ladder vel ca 0.8 jeg og men er helt orginal utenom chip så =P skal bli mere etterkvert, er bare ikke noe vits å bygge monster av en fwd bil =P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke, driver og justerer og mapper det jeg kan selv nå før jeg drar til ES-Tuning eller Motornord for dyno resten av mappinga.. Så kjører med pc'n i bilen hele tia :)

 

Lader bare 0,8bar jeg da faktisk, 0,1mer enn orginalt, men motor er langt fra orginal :)

 

 

 

Ladder bare 0.55 orginalt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om en har dårlig n75, turbo, vg eller lignende så opplever du vel ca det trykket, normalt sett skal det ligge på 0,65-0,7 på en motor med alle komponenter i 100% stand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om en har dårlig n75, turbo, vg eller lignende så opplever du vel ca det trykket, normalt sett skal det ligge på 0,65-0,7 på en motor med alle komponenter i 100% stand.

 

B5 1.8T du snakker om her? Skal lade mellom 0.45 og 0.55 orginalt. Det de sa på møller ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er no det møller har i sine systemer allefall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noen bromm 4x100 som jeg kan låne/få uhyre billig... skal bare vere luft i dem .. skal stå på en bil bare så den er flyttbar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noen bromm 4x100 som jeg kan låne/få uhyre billig... skal bare vere luft i dem .. skal stå på en bil bare så den er flyttbar

 

hør med Bjørn (grusbakke). vet han har liggende masse felger og dekk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noen bromm 4x100 som jeg kan låne/få uhyre billig... skal bare vere luft i dem .. skal stå på en bil bare så den er flyttbar

 

Har sikkert noen dekk du kan låne.. Er det til jetta'en?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Japp .. når er du oppe i fjellet ?

 

Kain si ifra når æ ska opp dit.. Blir nån daga tel om d går bra.. Har akkurat fådd fruen å barnet jæm fra sylehuse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulerer per jonny :) hils kjærringa ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulerer per jonny :) hils kjærringa ;)

 

Takker :) Kine hilse telbake :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer P-J! Har også noen vinterhjul på 4x100 liggende, fra en toergolf.. Du kan få låne de, så lenge du beholder dem. For vil ikke ha de mer:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GRATTULERER så meget =),, ja paser bra om jeg kan bare beholde dem så du kan jo kanskje bare kontakte meg martin ? 91319240 ... =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott kjøreføre ute nu om kveldan, hjemme en tur nu så ut å kjør seinare :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle gjerne hatt en 4wd eller rwd som er registrert selv... kan ha dett litt morro med 4x4 octaviaene våre men det er begrenset av 105hk tdi skrangelverket under pansret

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her i tromsø som har en ramme til pioneer spiller? Det er den som man putter spilleren inni..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet av en pent brukt sovesofa til salgs? Som i tillegg er god å ligge på...

 

Sikler litt etter en med sjeselong - skal lage "gutterom"/lekerom/gjesterom på et soverom på 13m2 med projektor, lerret, et lite hjemmekinoanlegg, ps3. I tillegg lekeplass til guttene mine, og sovesofa til gjester.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å følge med på finn.no/torget i et par uker, det meste kommer og går der.

Jeg venter på at en knall kompressor til garasjen skal dukke opp. Garasjen får forresten isolasjon og et lag dampsperre for tiden, så den blir aktuell å bruke som skruplass :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roar: har en kompressor du kan få kjøpe for 10K :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.