#501 Skrevet Oktober 20, 2009 Ikke noen som tilfeldigvis har liggende 5mm spacere til 5*100 boltsirkel ? Biltema;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#502 Skrevet Oktober 20, 2009 nån som har løst å montere færdi S6'a? Bynne å bli margelei hele sjitn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#503 Skrevet Oktober 20, 2009 Biltema har universal spacere og det er noe dritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#504 Skrevet November 7, 2009 Wuhu.. da var jeg den lykkelige eier av enda en 90 quattro pluss en ombygd 80 med 2,3 20v motor Må vel lage meg en tråd om mekkinga her på gården, nå som det står 3xaudi 80/90 på gårdsplassen som etterhvert skal bli bra Gleder meg værtfall syyykt til vintertreffet nå.. husker ikke fra i fjor, men er det lov med prøveskilt på banen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#505 Skrevet November 9, 2009 Ja, det er lov med prøveskilt. Gratulerer med "nye" biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#506 Skrevet November 11, 2009 nå som det står 3xaudi 80/90 på gårdsplassen som etterhvert skal bli bra Gleder meg værtfall syyykt til vintertreffet nå.. husker ikke fra i fjor, men er det lov med prøveskilt på banen? Du har vel ikke utleie for oss som ikke har quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#507 Skrevet November 12, 2009 http://www.nordlys.no/nyheter/article4700654.ece Der har vi jo kjendisen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#508 Skrevet November 12, 2009 woho, forumets egne kjendis! Tenkte bare å slenge ut muligheten til folk, jeg får beskjed hver gang det er noen Kontroller eller noe sånt her i byen på tlfen(sikkert ikke den eneste her på forumet ), også har jeg da vært så smart å kjøpt meg iTalk large så kan sende så mange mld'er jeg vil i mnd, så vist noen av dere er int. send gjerne tlf nr. med navn så videresender jeg de mld'ingene jeg får til dere gjelder i hele troms kommune. Mitt nr er . 916 94 265 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#509 Skrevet November 12, 2009 woho, forumets egne kjendis! Tenkte bare å slenge ut muligheten til folk, jeg får beskjed hver gang det er noen Kontroller eller noe sånt her i byen på tlfen(sikkert ikke den eneste her på forumet ), også har jeg da vært så smart å kjøpt meg iTalk large så kan sende så mange mld'er jeg vil i mnd, så vist noen av dere er int. send gjerne tlf nr. med navn så videresender jeg de mld'ingene jeg får til dere gjelder i hele troms kommune. Mitt nr er . 916 94 265 sleng meg gjerne på den lista 97777532 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#510 Skrevet November 13, 2009 woho, forumets egne kjendis! Tenkte bare å slenge ut muligheten til folk, jeg får beskjed hver gang det er noen Kontroller eller noe sånt her i byen på tlfen(sikkert ikke den eneste her på forumet ), også har jeg da vært så smart å kjøpt meg iTalk large så kan sende så mange mld'er jeg vil i mnd, så vist noen av dere er int. send gjerne tlf nr. med navn så videresender jeg de mld'ingene jeg får til dere gjelder i hele troms kommune. Mitt nr er . 916 94 265 me2 48110053. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#511 Skrevet November 13, 2009 me2 48110053. 95733416 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#512 Skrevet November 13, 2009 Me three: 928 51 429 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#513 Skrevet November 14, 2009 heey meg å =P 48216980 foresten noen som kan låne meg en tenningslampe eventuelt hjelpe meg å stille tenninga å få passatn(2,2L WC motor) til å gå orntlig på tomgang (kald og varm) ? send meg melding da (har varm plass å stå inne og holde på) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#514 Skrevet November 17, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=172487 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#515 Skrevet November 17, 2009 woho, forumets egne kjendis! Tenkte bare å slenge ut muligheten til folk, jeg får beskjed hver gang det er noen Kontroller eller noe sånt her i byen på tlfen(sikkert ikke den eneste her på forumet ), også har jeg da vært så smart å kjøpt meg iTalk large så kan sende så mange mld'er jeg vil i mnd, så vist noen av dere er int. send gjerne tlf nr. med navn så videresender jeg de mld'ingene jeg får til dere gjelder i hele troms kommune. Mitt nr er . 916 94 265 41524361 Lagrer ditt og hvis jeg ser noe politi / BT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#516 Skrevet November 17, 2009 da er mikael og tor-steve lagt til, har selvfølgelig ikke fått noen meldinger siden jeg la ut den posten sku tru de viste at jeg gjorde det ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#517 Skrevet November 19, 2009 =) kjørte forbi kontrollen i tromsdalen igår så jeg måtte bare snu å kjøre tilbake så dem stoppet meg skrev akkurat melding til deg når jeg fikk en så jeg lot bare være tjekt med jobb bil, hadde aldrig gjort det med min egen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#518 Skrevet November 23, 2009 Skal bare å nevne at på Onsdag kan man handle på G-Sport med 20% rabatt på alt unntatt våpen! Du må ha printet ut og tatt med denne reklameplakaten for å få tilbudet: http://i132.photobucket.com/albums/q16/sciito/handledag.jpg Tenkte bare å si ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#519 Skrevet November 23, 2009 supert at du sier ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#520 Skrevet November 25, 2009 woho, forumets egne kjendis! Tenkte bare å slenge ut muligheten til folk, jeg får beskjed hver gang det er noen Kontroller eller noe sånt her i byen på tlfen(sikkert ikke den eneste her på forumet ), også har jeg da vært så smart å kjøpt meg iTalk large så kan sende så mange mld'er jeg vil i mnd, så vist noen av dere er int. send gjerne tlf nr. med navn så videresender jeg de mld'ingene jeg får til dere gjelder i hele troms kommune. Mitt nr er . 916 94 265 Nå jeg skal si at jeg ikke kjører så stygt at jeg trenger å bli varslet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#521 Skrevet November 25, 2009 Nå jeg skal si at jeg ikke kjører så stygt at jeg trenger å bli varslet.. Det er vel heller hva en kjører rundt i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#522 Skrevet November 25, 2009 Det er vel heller hva en kjører rundt i haha.. kan ikke noe for at jeg har så lite hesta i biln min (193hk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#523 Skrevet November 28, 2009 haha.. kan ikke noe for at jeg har så lite hesta i biln min (193hk) ja, å enda blir du fra kjørt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#524 Skrevet November 29, 2009 Gjør ingenting om man blir frakjørt.. e ikke d som e grunn til at æ har den biln ^^, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#525 Skrevet Desember 1, 2009 noen som vet hvem som eier/kjører en blå golf 4 med noe jeg trur jeg var jubileppe ? den var iallefall stylet, husker ikke reg. nr men så at den hadde VACN klistremerker i vinduet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...