Anbefalte innlegg

Ikke noen som tilfeldigvis har liggende 5mm spacere til 5*100 boltsirkel ?

Biltema;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nån som har løst å montere færdi S6'a? Bynne å bli margelei hele sjitn...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har universal spacere og det er noe dritt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wuhu.. da var jeg den lykkelige eier av enda en 90 quattro pluss en ombygd 80 med 2,3 20v motor :)

Må vel lage meg en tråd om mekkinga her på gården, nå som det står 3xaudi 80/90 på gårdsplassen som etterhvert skal bli bra :P

Gleder meg værtfall syyykt til vintertreffet nå.. husker ikke fra i fjor, men er det lov med prøveskilt på banen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er lov med prøveskilt. Gratulerer med "nye" biler! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå som det står 3xaudi 80/90 på gårdsplassen som etterhvert skal bli bra :P

Gleder meg værtfall syyykt til vintertreffet nå.. husker ikke fra i fjor, men er det lov med prøveskilt på banen?

Du har vel ikke utleie for oss som ikke har quattro? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

woho, forumets egne kjendis! :)

Tenkte bare å slenge ut muligheten til folk, jeg får beskjed hver gang det er noen Kontroller eller noe sånt her i byen på tlfen(sikkert ikke den eneste her på forumet :P ), også har jeg da vært så smart å kjøpt meg iTalk large så kan sende så mange mld'er jeg vil i mnd, så vist noen av dere er int. send gjerne tlf nr. med navn så videresender jeg de mld'ingene jeg får til dere :) gjelder i hele troms kommune.

Mitt nr er . 916 94 265

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte bare å slenge ut muligheten til folk, jeg får beskjed hver gang det er noen Kontroller eller noe sånt her i byen på tlfen(sikkert ikke den eneste her på forumet :P ), også har jeg da vært så smart å kjøpt meg iTalk large så kan sende så mange mld'er jeg vil i mnd, så vist noen av dere er int. send gjerne tlf nr. med navn så videresender jeg de mld'ingene jeg får til dere :) gjelder i hele troms kommune.

Mitt nr er . 916 94 265

sleng meg gjerne på den lista ;) 97777532

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt nr er . 916 94 265

me2 ;) 48110053.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heey meg å =P 48216980

foresten noen som kan låne meg en tenningslampe eventuelt hjelpe meg å stille tenninga å få passatn(2,2L WC motor) til å gå orntlig på tomgang (kald og varm)

? send meg melding da (har varm plass å stå inne og holde på)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt nr er . 916 94 265

41524361 :)

Lagrer ditt og hvis jeg ser noe politi / BT

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er mikael og tor-steve lagt til, har selvfølgelig ikke fått noen meldinger siden jeg la ut den posten :P sku tru de viste at jeg gjorde det ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

=) kjørte forbi kontrollen i tromsdalen igår så jeg måtte bare snu å kjøre tilbake så dem stoppet meg :P skrev akkurat melding til deg når jeg fikk en så jeg lot bare være :P tjekt med jobb bil, hadde aldrig gjort det med min egen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt nr er . 916 94 265

Nå jeg skal si at jeg ikke kjører så stygt at jeg trenger å bli varslet.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå jeg skal si at jeg ikke kjører så stygt at jeg trenger å bli varslet.. :P

Det er vel heller hva en kjører rundt i :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel heller hva en kjører rundt i :nana:

haha.. :P kan ikke noe for at jeg har så lite hesta i biln min (193hk) :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha.. :P kan ikke noe for at jeg har så lite hesta i biln min (193hk) :P

ja, å enda blir du fra kjørt:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør ingenting om man blir frakjørt.. :P e ikke d som e grunn til at æ har den biln ^^,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvem som eier/kjører en blå golf 4 med noe jeg trur jeg var jubileppe ? den var iallefall stylet, husker ikke reg. nr men så at den hadde VACN klistremerker i vinduet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.