Telemark: Lokallagsmøte førstkommende søndag?

Anbefalte innlegg

Da er det snart på nytt 1. søndagen i måneden, og klart for lokallagsmøte.

Pga. dårlig oppmøte de siste mnd, så vil jeg gjerne vite hvem som kommer, slik at det ikke bare blir 2-3 stk som møter opp.

 

Tenkte at vi kunne tatt en grillings denne søndagen ellerno? Kom gjerne med noen andre idèer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! Men ikke med passaten min:/

 

Men en grillings hadde jo vært hyggelig! Kunne jo prøvd igjen nå med et eller annet sammen med vestfold lokallag. Vis det er noe mer interesse nå....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne vært der, men holder på med motorbytte + foringsbytte i forstilling og venter på deler.. :(

Ergo jeg har ikke no framkomstmiddel akkurat nå.

 

Ny clutch og turbo+manifold på vei :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å komme denna gangen! klarte å glemme det forige gang!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper folk møter opp, er det kun 2-3 stk som melder sin interresse, drar heller ikke jeg oppover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar nok en tur jeg og;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er vi 4, kanskje 5. Men er folk int. i å ta en grillings, eller kanskje planlegge en til et siste "treff" før vintern kommer? og ta en annen søndag ellerno? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er vi 4, kanskje 5. Men er folk int. i å ta en grillings, eller kanskje planlegge en til et siste "treff" før vintern kommer? og ta en annen søndag ellerno? :confused:

Hva med å ta det på gokart banen. Der er det stor grill hvis jeg ikke tar helt feil. Har åpent fra 15-21 på søndag. Da er det mulig å ta en runde på banene også for de som ønsker det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

god idè, men tenkte du på nå til søndag eller ta en søndag om noen uker, slik at vi kan formiddle dette videre med bedre tid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

god idè, men tenkte du på nå til søndag eller ta en søndag om noen uker, slik at vi kan formiddle dette videre med bedre tid?

 

For meg er det akuratt det samme. Vil prøve å komme uansett, men er jo ikke sikker på om jeg får det til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar for Gocart!! Vær rask nå, og legg en hurtigtråd inn på Vestfold lokallag!!! Garantert noen som tar turen!

 

Gjør da ikke dette værre enn og sier at vi møttes på gocart banen kl. 18.00 eksempel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir oppmøte på Elite Auto på søndag, så kan vi se hvor mange som kommer, og om vi da eventuelt drar å kjører GoCart!

Lars: Kan du legge inn en hurtigtråd på vestfold f.eks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hadde jo vært artig å blitt med på.: rolleyes .men jobber desverre på søndagen: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det klokka seks på Elite da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel 1900 som er vanlig tidspunkt vel? så regner med at det er da folket kommer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper vi blir litt folk idag da!! vi møttes på Elite Auto kl 19.00

 

Er klar for gocart!!

 

gocart-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Faen da er det ikke litt seint å ender tid samme dag?

er jo ikke alle som er her inne hver dag!!!

 

jeg var på elite kl seks siden det er det som er oppsat tid på møte tråden!!!!

sto der i 20 min aleine så da stakk jeg.

 

håper dere hadde det gøy da!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare beklage det at jeg ikke satte tidspunkt som kl.1900 i tråden. fast tidspunkt er 1800 egentlig, men jeg glemte meg litt der, så jeg tar skylden for det, og håper du kommer på neste møte!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare beklage det at jeg ikke satte tidspunkt som kl.1900 i tråden. fast tidspunkt er 1800 egentlig, men jeg glemte meg litt der, så jeg tar skylden for det, og håper du kommer på neste møte!

 

Var der også kl. 18.00, reiste rett opp på gorkarten jeg. Tror det er en fordel å ha faste tider.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har jo 18.00 som fast tid, var jeg som glemte meg litt denne gangen. Så tar på meg skylden for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.