Anbefalte innlegg

Sist gang jeg såg bilen så var den dessverre meget forfalt! den er nok ikke det den en gang var,slik går det når pappagutter uten økonomisk begrensning handler bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist gang jeg såg bilen så var den dessverre meget forfalt! den er nok ikke det den en gang var,slik går det når pappagutter uten økonomisk begrensning handler bil.

 

Enig med Christian der, sist jeg så bilen så blei jeg skuffet : bråk :

Rart fyren ikke er medlem? eller er han det?

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det forno med den poloen der? Er vel ikke akkurat rå (tenker spesiellt på rs2 front M3 speil og skjørt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det forno med den poloen der? Er vel ikke akkurat rå (tenker spesiellt på rs2 front M3 speil og skjørt)

 

Nei, men var en spesielt gjennomført bil engang i tida : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det forno med den poloen der? Er vel ikke akkurat rå (tenker spesiellt på rs2 front M3 speil og skjørt)

orginal rs2 front, felga er spesielle, masse diskre mods på den, og var syk strøken når vidar hadde den.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

orginal rs2 front, felga er spesielle, masse diskre mods på den, og var syk strøken når vidar hadde den.. :)

 

Får bilder på mail i dag, så eg får se hvordan den ser ut.....

Er litt skeptisk når han bruker samme salgs-anonnsa og bildene som Vidar brukte for 2-3 år siden da han solgte den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.