Ålesund: PIZZAMØTE PÅ SØNDAG 3/9-06

Anbefalte innlegg

Ja jeg innrømmer det.. Det er faktisk artigere å sitte på stadion med 11000 tilskuere enn og spise pizza: rolleyes

 

 

Stemme det..........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig ikke, alt må jo liksom ikke frontes på forumet heller da;)

Men Aleksander har jo vært litt inne på det....på en måte: smil :

Møt opp og bli opplyst: vinke :

For vi som ikke gadd å ta turen ut til byen idag da. Blei det tatt opp nokke seriøst (like that has happened before....;) ) eller va det bare bambusprat å dekksparking i S2 og S4 idag ?? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MÅ.....???? Hehe prioritering,prioritering!!!

 

Var ikke du der pål?? Det var jo en bombe he he : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For vi som ikke gadd å ta turen ut til byen idag da. Blei det tatt opp nokke seriøst (like that has happened before....;) ) eller va det bare bambusprat å dekksparking i S2 og S4 idag ?? : smil :

Hadde du vært der hadde du visst det. Og det er alt jeg har å si om det i denne omgangen: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke du der pål?? Det var jo en bombe he he : smil :
Sa et e skullle komme ikveld da ?? NEI.......så det så....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du vært der hadde du visst det. Og det er alt jeg har å si om det i denne omgangen: rolleyes
Men e va ikke der så derfor spør e.............ka med alle dei andre som ikke va der?? Får dei heller ikke vite ka som blei tatt opp ?? Litt synd at det skal være slik da,ikke alle som kan komme på hvert eineste pizzamøte ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du vært der hadde du visst det. Og det er alt jeg har å si om det i denne omgangen: rolleyes

Nå har jeg uthevet det viktigste punktet i quoten min i tilfelle du ikke fikk det med deg i det opprinnelige svaret mitt.

Når jeg i første post skriver at jeg håper så mange som mulig møter opp fordi jeg vil ta opp noe seriøst og du hevder i ettertid at du ikke gadd å reise helt fra Fremmerholen til byen for å finne ut hva det var må du også finne deg i å vente med å få svar på hva som ble tatt opp til tiden er inne for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gadd ikke dra dit fordi ryggen min ikke er helt kompis med resten av kroppen. Derfor........Trond Wiggo er i Nordsjøen.......Børge var heller ikke der virka det som.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da får dokke bare vente i spenning he he: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da får dokke bare vente i spenning he he: haha :
Får heller bare gjør det da........:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sa et e skullle komme ikveld da ?? NEI.......så det så....;)

 

Jo slik e tolka det så va det nettopp det du sa... : klø :

 

Må vel ut å spise litt kålrabi-pizza : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo slik e tolka det så va det nettopp det du sa... : klø :
Hadde plana om å kanskje ta en tur men ryggen sa nei......så det så...........savna du meg altså ?? :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde plana om å kanskje ta en tur men ryggen sa nei......så det så...........savna du meg altså ?? :nana:

 

Det va IKKJE det e sa... : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det va IKKJE det e sa... : eek :
E tolka det nettopp slik......:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E tolka det nettopp slik......:nana:

 

Innbilsk du da... : oppgitt

 

: sove : : sove :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innbilsk du da... : oppgitt

 

: sove : : sove :

Hehe ikke mer enn normalt nei : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MÅ.....???? Hehe prioritering,prioritering!!!

 

Og jeg som trodde du skulle prioritere pizza møte da men du dukket jo aldri opp : rolleyes

 

Men jeg vil no si det var bra fram møte i dag :) pizzaen var no vel som vanlig full i møkk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg som trodde du skulle prioritere pizza møte da men du dukket jo aldri opp : rolleyes

 

Men jeg vil no si det var bra fram møte i dag :) pizzaen var no vel som vanlig full i møkk..

Som sagt så hadde e tenkt me men ryggen min va ikke heilt enig så da blei det ikke. Fornøyd ?? Satt bare å venta på du skulle komme med ei "perle" å jaggu gjorde du det ikke.....: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gadd ikke dra dit fordi ryggen min ikke er helt kompis med resten av kroppen. Derfor........
Hadde plana om å kanskje ta en tur men ryggen sa nei......så det så...........
Som sagt så hadde e tenkt me men ryggen min va ikke heilt enig så da blei det ikke. Fornøyd ??

 

Var det nokken med ryggen sida du ikje kom Pål? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det nokken med ryggen sida du ikje kom Pål? :confused:
Ja,blautryggen......: rolleyes Hehe neida...lå nok litt forkjært natt til søndag. Steike stiv i ryggen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.