Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på om det er noe treff den 2 Juni?

Kommer hjem den dagen og har kanskje muligheten til å stille opp. (Uten bil riktig nok)

Klarer som sagt ikke se hva det står på agder sidene da skrifta fortsatt er veldig liten der :rolleyes: For meg ihvertfall!

 

MVH

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.. ingen som vil svare deg??? hihi.

 

Jeg er ikke sikker på om det er da det er NBS... 2. Juni er jo en onsdag. Tror keko snakka om at NBS var neste helg, men han KAN jo ta feil... jeg bare sitter klar og venter på at noen skal rope felleskjøring!!!!! Håper det er etter 2, så du og får det med deg. Jo flere vi er sammen..... Jo finere vi kjører????????!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eh... etter 2 sek betenkningstid (se på klokkelsett jeg poster disse 2) så tok jeg poenget... Det var lokallagstreff du lurte på? I så fall så håper jeg og det er treff :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi satser vel på vanlig onsdagstreff tenker jeg.

 

Kanskje vi skal ta det i Grimstad denne gangen?

 

Hva sier folket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt så er det ikke sikkert jeg har muligheten.

Har reist langt og er nok litt sliten, men vi får se. Har jo som sagt ikke noe bil..... Men kanskje Tommy vil la meg få sitte på ;) Om ikke bilen er full damer da :rolleyes: hehe.... neida....

 

Jeg får nesten ta det som det kommer.

 

MVH

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem med plassen :D Dama skal kansje være med, men har da 5 seter :D Vi bare tar det som det kommer. Som sagt, masse plass

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: ja : toppers.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det noe treff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarte, lillebror hadde bursdag i dag, ofre treff for slikt, nei fyyyy!!!

 

Neida, skjedde det noe?

 

Kommer ikke inn på lokallagssida enda jeg, det suger ivertfall!

 

Fåkke med meg noe der jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedde ikke noe speiselt, annet en at vi kan ønske to nye medlemmer velkomne og det er jo bra.

 

Ellers ble det 3 kopper kaffe på meg og litt bilprat.

 

Ble også avtalt felles kjøring til NBS på lørdag og til Våler når den tid kommer.

 

...joda, noe spesielt skjedde...Per er utnevnt til "Treffkoordinator" og håndterer felles kjøring og slikt til treffene... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS ja....

Pr nu er vi ikke mange bilene som skal oppover. Tellef (i Keko's Golf) Christoffer (ny medlem) Olav (hvis været holder) og meg (Uansett). Så hvis det er noen andre som vil hive seg med i kollonna vår oppover, så starter denne kl 0500 fra Oddemarka. Kl 0600 står vi på harebakken, og siden jeg ikke har hørt noe fra Telemarksgjengen, så fyker vi vel forbi der uten stopp..

 

Per: hvis du har noe kontakt med telemarksgjengen, så kan du jo organisere noe for oss? du er jo Kollonnesjef : gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er meldt bra vær, så jeg henger med!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.