Helvetes treverk (Audi A6)

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig å fjerne og erstatte det håpløse ved/tre interiøret som finnes i audi A6 ? Vil gjerne bytte ut dette med alu eller carbon. Noen som selger kits ? Er det isåfall mye slit eller er det unplug - plug og play ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du søker litt rundt finner du masse tråder om dette temaet. Vet ikke hvor men det finnes erstatnings kits til bilen. Og ja det er bare å ta av og sette på nytt. Veldig enkelt. Hva slags A6 er det snakk om? Er det en eldere type er det jo bare å dra innom en høgger og plokke av carbon på en som står der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er snakk om en 2000 modell avant. Noen som har en link til et slikt sett? og gjerne en link til dette temaet om det har vært oppe tidligere. jeg har søkt meg grønn blå og forbanna uten å finne noe fornuftig. på forhånd takk.

 

Edit:

Har et prosjekt gående her .. A6 into RS6 .. hvertfall den kosmetiske biten. Så om noen har linker til

lignende tråder/ sider, så hadde det vært kjempefint det også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er mulig å fjerne og erstatte det håpløse ved/tre interiøret som finnes i audi A6 ? Vil gjerne bytte ut dette med alu eller carbon. Noen som selger kits ? Er det isåfall mye slit eller er det unplug - plug og play ?

 

 

En kamerat av meg, hørte med bytte på A4 97modell! 5000,-

Og det er ikke dørene bak, mulig det ikke var dørene foran heller :0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vipauto.no lager vel no intereør, men det er vel bare dashbord...sjekk nettsida dems.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å lakke de i bilens farge da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett slike sett på ebay.de. Fant slike i tyskland en gang og, på tipauto og suspension supplies, men husker ikke produsenten på disse.

 

Evt kan du jo bruke noe foliatec produkter eller lakke disse listene.

 

Båtinteriør har ikke noe å gjøre i biler lenger, fatter ikke at bilprodusentene ikke ser at det ikke harmonerer med resten...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange fine forslag her ja. Det jeg lurer mest på er demontering og montering egentlig. Har funnet et flott sett til en RS6 på ebay. men er det noen som vet om det er forskjell i interiøret på A6 98-2001 og faceliftmodellen ..2002-> ? Eller vil RS6 lister og trim passe som kuk i kram snø ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange fine forslag her ja. Det jeg lurer mest på er demontering og montering egentlig. Har funnet et flott sett til en RS6 på ebay. men er det noen som vet om det er forskjell i interiøret på A6 98-2001 og faceliftmodellen ..2002-> ? Eller vil RS6 lister og trim passe som kuk i kram snø ?

 

Jeg regner med det vil passe,men er ikke 100% sikker. : klø :

 

 

 

Btw:Hva skriver du når du søker etter slike lister? RS6 trim?

Er på jakt etter nye lister etc til min A4,haaater båttreverket. : bh :

Tror det ender med at jeg lakkerer det i bilen farge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kompis som har en 98 mod, som det sitter 02 altså facelift lister i. Så valige facelift litser passer, så da regner jeg med RS6 listene passer også. Selv om bilen er litt lengre i fronten utvendig så tror jeg ikke den er det innvendig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann , jeg var en tur i sverige i går og var da innom TV-boden

Der hadde de slik folie til interiør i forskjellige farger.. også alu lookalike , men den syns ikke jeg så bra nok ut , men jeg kjøpte der en som var carbon lookalike , og har nå satt dette inn i min bil der jeg hadde slik treverk tidligere... og jeg syns dette ble rimelig greit... skal prøve å få tatt bilder og legge ut. kostet bare 195,- og den holdt til alle listene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og sllik ble resultatet....

Litt dårlig bilder , tatt med mobil

DSC00159.JPG

DSC00160.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jo greit ut det. Uansett bedre enn trevirke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble tøft det da! :D

Tok du ut listene etc før du la på folien eller klistret du det på når det satt i bilen?

Og kunne du varme den og legge den rundt hjørner?

 

Dette du kjøpte?

http://shop.eject.se/tvboden/w_/articleid/-615/type/articleinfopage/Default.aspx

 

Tok av alle lister og la folien rundt på baksiden ja ... trengte ikke å varme

Var denne jeg kjøpte ja , men ikke blå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan var det å få ut listene ? Noen tips og tricks ?

Ble jævli bra med den folien da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan var det å få ut listene ? Noen tips og tricks ?

Ble jævli bra med den folien da.

 

Listene var enkle å ta av , det var bare å ta en flat skrutrekker i enden og pirke de ut... sitter bare klipsa på .......

 

 

Ja , ble meget fornøyd .... deilig å få bort treverket :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så folien er fleksibel nok til å legge rundt hjørner uten at det blir "folder"? :D

 

 

Må få bort treverket jeg oxo... : bh :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så folien er fleksibel nok til å legge rundt hjørner uten at det blir "folder"? :D

Listene dine satt i klips må baksiden av trekket i dørene?

Hvordan fikk du løst askebegeret?

 

Må få bort treverket jeg oxo... : bh :: haha :

 

Ja , den var ganske fleksibel.... trenkte ikke varme jeg i alle fall , en kan jo hende det er letter å varme , men uansett har jeg ikke tilgang på varmepistol.

 

Slapp å ta av dørtrekket , var bare å pirke de i enden med en skrutrekker , så var de bare å dra av...

Askebegeret fikk jeg av ved å ta tak på undersiden , så trekke det oppover (når det er ute) kom veldig lett ....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn vil jeg oxo ha: klø :

 

Håper de har til den fargen jeg har i bilen da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så legg ut bilder da for F og ikke bare sitt og snakk om at du har gjort ditt og datt. JEG VIL SE!!!!!!!!!!:)

 

 

Ligger et par dårlige mobilbilder tidligere i tråden da !!!!!!!: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. Så det nå. Og slettet posten min men du rakk å svare før jeg rakk å slette. My bad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du blankt treverk eller matt?

 

:D

 

Hadde slikt blankt treimitasjon .....

 

Ble mye bedre med carbon-look ja : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. Så det nå. Og slettet posten min men du rakk å svare før jeg rakk å slette. My bad.

 

He he , ja .... skal prøve å få tatt noen bedre bilder med digitalkamera i morgen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.