Anbefalte innlegg

Merkelig og surrealistisk.....men også ganske kul, se selv:

 

KLIKK!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det i går! ser jo helt villt ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk av en eller annen grunn lyst til å se Gone In 60 Seconds nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg er lett underholdt, men dette så kult ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Surrealistisk er ordet ja :)

morsomt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoho.. bra der er flere som får lyst til å se Gone in 60 seconds når de hører den sangen :P ellers var jo dette rått :D MÅ ha tatt litt tid å lage det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønte ikke helt vitsen med filmen, var det for å vise at han var flink til å animere? Noen som har tellt biler forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen skrur på bil, noen spiller piano og noen sitter verdensrekord i å lage biler :P: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så på denne filmen igjen idag....raaaaar!!

 

: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så på denne filmen igjen idag....raaaaar!!

 

: klø :

 

det der så rimelig sykt ut=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønte ikke helt vitsen med filmen, var det for å vise at han var flink til å animere? Noen som har tellt biler forresten?

 

Poenget med filmen er å vise at du kan ha med 1000 biler i det samme løpet i spillet TrackMania Sunrise.

Ganske kult å tenke på, regner med at det også er 1000 forskjellige personer som kjører, iallefall hadde det vært tøft om det var det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner selv med at der er 1000 forskjellige replayer som er "satt" sammen til en. Siden bilene kjører i kverandre uten at noe skjer. Det må ha vært en heftig fil iallefall. 1000 replayer lagt oppå hverdandre tar litt prosesser.

 

Fet animasjon iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg dreiv med litt programmering og hacking av spill i gamle dager (8-12 år siden) så fant man ofte ting man kunne forandre i spillet; fysikken, pixelkrasj ol.

Tipper det er noe sånt som er brukt her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker, men jeg Mener å huske at det er Noclip i Trackmania, altså ingen fysikk i bilene, annet enn på verdenen rundt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I trackmania kan man kjøre i hverandre uten at det skjer noe... Så hvis jeg skulle tippe så er dette internettspill med 1000 spillere.... tviler på at noen har lagt 1000 repriser oppe hverandre, for kameravinkelen blir jo litt forskjellig når man har andre sporvalg på banen. Og hvem orker å legge ned 10talls om ikke 100talls timer i redigering for å lage en film på 2 minutter for så legge den ut på en ukjent internettside :P

Men for all del... jeg likte videoen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I trackmania kan man kjøre i hverandre uten at det skjer noe... Så hvis jeg skulle tippe så er dette internettspill med 1000 spillere.... tviler på at noen har lagt 1000 repriser oppe hverandre, for kameravinkelen blir jo litt forskjellig når man har andre sporvalg på banen. Og hvem orker å legge ned 10talls om ikke 100talls timer i redigering for å lage en film på 2 minutter for så legge den ut på en ukjent internettside :P

Men for all del... jeg likte videoen :)

 

Men er det ikke grense på antall spillere? Må jo lagge noe besett med så mange spillere isåfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes en gratisversjon av det spillet der og nå, kom for noen måneder siden.

Finner det HER

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.