Ålesund: Hvem blir med på å kjøpe lokallagstelt?

Stem i vei...  

21 stemmer

  1. 1. Stem i vei...

    • Jeg har råa til å løyse ut lokallagstelt!
      18
    • Jeg har IKKE råa til å løyse ut lokallagstelt!
      3


Anbefalte innlegg

Nå lar vi Pål få viljen sin, så sparer vi han for ett innlegg : vinke :

 

Hvem blir med? Regner med det blir endel ØFF-TØPIKK i denne tråden også, så legger ved en "undersøkelse" bare for å få opp antallet!!

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øhh...Kanskje bedre å sjå på undersøkelsen KEN som har råa å ikkje da..Så vi veit ken som ska betale...hehe

Ej e hvertfall med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øhh...Kanskje bedre å sjå på undersøkelsen KEN som har råa å ikkje da..Så vi veit ken som ska betale...hehe

Ej e hvertfall med :)

 

hehe godt pååeng:P Jeg skal jo vær med men så har jo ikkje jeg fått verken oppgjør eller lønn på 2mnd fra dissa kjipe rederane da..Forbanna drittfolk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke svart på undersøkelsen jeg siden jeg er litt usikker på hva jeg forplikter meg til egentlig. Jeg kan godt spytte i noen kroner men jeg har IKKE råa til å løyse ut heile forbanna skiten...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke svart på undersøkelsen jeg siden jeg er litt usikker på hva jeg forplikter meg til egentlig. Jeg kan godt spytte i noen kroner men jeg har IKKE råa til å løyse ut heile forbanna skiten...

 

Seeelføølgelig skal vi spleise : haha :;) (Det burde jo alle skjønne, eller?) Vi skal jo ikke ha kvar sitt!

 

* S P L E I S E - L A G *

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt med på å spleise e ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ingen forpliktelse,vi trenger jo oversikt over kem som har mulighet for å spytte inn noen kroner...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jajaja Koka ut i KÅLEN detta og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, da stiller saken seg annerledes...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenke meg å spleise, men hadde vert fint å vist kor mange som blir med å ca prisen, da jeg går skole å penger ikke akkurat kommer drivende på ei fjøl:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenke meg å spleise, men hadde vert fint å vist kor mange som blir med å ca prisen, da jeg går skole å penger ikke akkurat kommer drivende på ei fjøl:)

 

Lese gutten min ;)

Antallet står oppe på undersøkelsen.. Regner med det blir fleire, men det er værtfall tallet såålangt:) Åsså har du vel lært å dele på skolen? : haha :

 

Da var oppdrag utført.

5x8m telt med vindu og alt vi trenger, 2000kr stk! så regner med vi kjøper 2 ;)

 

Såg heller ikke ut som det er noe problem å ta det med seg i en vanlig bil!

Der er 3 deler, del en og to er to "sekker" på str med en 10x17" felg bare 4kanta, stengene er i en avlang bag på ca 2m.

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe:)

Drive nok på med deling ja, men det jeg tenkte var å vente til flere har sakt seg villig for da og regne ut prisen;)

Men regner med jeg blir med, men har ikke stemt enda..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe:)

Drive nok på med deling ja, men det jeg tenkte var å vente til flere har sakt seg villig for da og regne ut prisen;)

Men regner med jeg blir med, men har ikke stemt enda..

 

;):glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No trykte e JA, og med 14 pers så skal e nok klare å skrape sammen nok til å ver me på laget.. (2000x2) / 14 = 286kr Grei pris det for deleigerskap i masse partytelt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det kokt vekk i kålen eller.........?? Bare lure e ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi løyse ut telt eller? ser det er 16 stk som har sakt ja til å vær med på å spleise no å da blir jo ikke prisen så gale.. Mener vi hadde en tråd til der det stod pris men den er jo bortevekk så om jeg ikke husker feil eller leste feil lengre oppe her så blir det da 2000kr delt på 16stk som ende opp i 125kr pr pers! og skal vi ha to så blir det 250..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi løyse ut telt eller? ser det er 16 stk som har sakt ja til å vær med på å spleise no å da blir jo ikke prisen så gale.. Mener vi hadde en tråd til der det stod pris men den er jo bortevekk så om jeg ikke husker feil eller leste feil lengre oppe her så blir det da 2000kr delt på 16stk som ende opp i 125kr pr pers! og skal vi ha to så blir det 250..

Stemmer for den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har ja stemt JA för att spytte in litt svenska riksdaler i ett lokallagstelt.

Hadde ju blitt konge med ett telt på Våler i maj. Men hvilken type telt er det

vi har tenkt oss? Har noen ett bilde på det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

type 5*8m ? kvitt og med vindu :P som et øl telt bare mindre kan vi vel si..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.