Anbefalte innlegg

På sist møte var det snakk om å kanskje ta en grillfest en lørdagskveld med god mat og veldig god drikke. Kristian L. snakket om at han hadde et sted vi kanskje kan være.

Er dette noe for dere?

DATO BLIR 7.OKTOBER om det passer for Kristian L.

Håper på finfin tilbakemelding og la dette bli en bra avslutting på sommeren!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det hadde vært no..

 

Hvor er det da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor, det må nesten Kristian Lundtveit si. Hadde vært flott med flere tilbakemeldinger for de som vil komme, slik at vi ikke blir 2-3 stk. Litt bedre med litt flere folk, og dere kan selvfølgelig ta med følge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vert artig det! Ikke 30 da, skjer så mye på Notodden da:venner: :full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er fortsatt åpen for andre forslag. Etter det Kristian snakket om så blir det at vi kan sitte inne i et hus, men vi fikk ikke lov å ta med grillen inn, så det må vi gjøre ute. så vi kan f.eks også ta en annen helg om det passer bedre for folket. Bare håper dere gidder å komme med tilbakemeldinger om dette hørtes bra ut!

 

Pål: Hva skjer på notodden den 30?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er fortsatt åpen for andre forslag. Etter det Kristian snakket om så blir det at vi kan sitte inne i et hus, men vi fikk ikke lov å ta med grillen inn, så det må vi gjøre ute. så vi kan f.eks også ta en annen helg om det passer bedre for folket. Bare håper dere gidder å komme med tilbakemeldinger om dette hørtes bra ut!

 

Pål: Hva skjer på notodden den 30?

'

 

Rune Rudberg, Plumbo, og en el to til tror jeg! Hørte noen rykter om vassendgutane også! hehe! På Tapperiet! Da blir det liv vettu:venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det den 30 sept....da er det plumbo.rune rudberg og torgeir og kjendisene faktisk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kan sitte her, men må bare finne en dato som passer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kan sitte her, men må bare finne en dato som passer:)

Flotters! Finn en dato som passer deg, så kan vi bli enige deretter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

30/9 er dårlig dato for min del. Da er det grillings med bilstereofolka fra Bilforumet.net

 

Men Andre dager burde gå greit

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes det var VELDIG dårlig respons på dette her. Ingen som har lyst å ha en liten "avslutting" på sesongen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo vi må vel ha en avslutning på sesongen. Er det ikke bare og få snekkra en dato hos Kristian da:full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig og si hvem dager man kan og ikke, men få en dato, så jeg kan holde av denne..så vil jeg også gjerne være med hvis jeg kan..

 

Mvh Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klar for det jeg oxo ! plukk en dato, helst etter den 30. sept, så skal jeg sjekke om jeg kan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres interesangt ut ;) jeg regner med at jeg kan komme men må se det mer ann når det nærmer seg

 

Lars Erik Johannessen: var du på Gamle esso'n på fredag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer dårlig dette her..

Er på Color Fantasy med jobben jeg da.. :full:: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres interesangt ut ;) jeg regner med at jeg kan komme men må se det mer ann når det nærmer seg

 

Lars Erik Johannessen: var du på Gamle esso'n på fredag?

Gamle esso`n? Hvor ligger så denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gamle esso stasjonen i porsgrunn. ved down town

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gamle esso stasjonen i porsgrunn. ved down town

Ja, det kan stemme veldig godt:P sto og snakka me en highrider av en Civic^^ Du som sto med den mørkfarga S4`n borti der... Husker det nå....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.