Ålesund: Blå Audi coupe i krasj ved Hydro Ysteneset

Anbefalte innlegg

Så det var en blå audi coupe som hadde "ræv"kjørt en annen bil ut fra krysset ved hydro ysteneset idag rundt 16.30. Så ikke så veldig ille ut, men var audien som hadde snust i ræva på den andre bilen. Var noen knuste fangere ++

 

Surt at slikt skjer. Så ikke så verst ut bilen heller....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var Anders Grytten som var uheldig. Han har jo ikke hatt bilen så lenge heller. Var og tok en titt på den på onsdag, blir vel en ny titt på den i kveld..... Kjipe greier.... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:( Dette var meget snyd, kjenner til denne bilen fra flere år tilbake, den var meget strøken. Håper den blir reparert og kommer sterkere tilbake!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nok meg ja:(

Sklei noen meter før det så pang ja. La meg ut til venstre men klarte ikke nok.

Hvem er det som bråbremser på vei ut på infartsveien da.............

 

Jobba litt med bilen i går og det lar seg fikse selv. Trenger ny høyre framskjerm, panser, høyre frontlykt. + tåke og blinklys og noe anna små dill.

Mulig en frontfanger også.

 

Noen som har?

 

Stian Løining:

Bilen var nok strøken for noen år siden, men var mye smårust jamt over hele bilen når jeg handla.

 

Bilen skal restaureres til sommern. (når caddyen på på veien)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.