Ålesund: Kor kan eg kjøpe syre-grunning?

Anbefalte innlegg

Skal til ålebyen i morga og skulle hatt en boks med syregrunning. Nokon som har peiling på kor eg kan finne det? Treng svar litt kjapt. Reise sikkert på formiddagen i morga (laurdag)

 

Mvh Sture

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ødegård lakk, bilxtra har også meiner jeg på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Mekonomen, dei hadde berre tokomponent. (Strååålande service der forresten! :) )

 

Så bar det til BilXtra for å sjå om dei hadde på sprayboks. Etter å ha snakka med to grauthaud som hadde ingen peiling på bil så kom gamlingen og hjalp meg og han fann syregrunning på sprayboks! Så nå er det å begynne på kanalane... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ødegaard e beste plasen å handle slikt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ødegaard e beste plasen å handle slikt

 

Men også dyrest;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vel egentlig ikke skikkelig syregrunning før det er to-komponent?

Er også lettere å få den til å trenge skikkelig innimellom skjøter og sveisefuger hvis man pensler den på (d.v.s. to-komponent). Det er min erfaring i alle fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svaret på spørsmålet mitt er:

 

-Mekonomen

-Rønneberg

-Ødegård Lakk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ødegård lakk, ingen over ingen ved siden. Servicen og kunnskapen til Tore er helt overlegen! :)

 

Rønneberg har bare deltidsansatte skole-elever tror jeg. Ingen som vet noe som helst der nede.. :P Håper jeg ikke tråkker noen på tærne nå. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rønneberg har bare deltidsansatte skole-elever tror jeg. Ingen som vet noe som helst der nede.. :P Håper jeg ikke tråkker noen på tærne nå. ;)

 

hehe, amen. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rønneberg har bare deltidsansatte skole-elever tror jeg. Ingen som vet noe som helst der nede.. :P Håper jeg ikke tråkker noen på tærne nå. ;)

 

En eller to av de som jobber der er også medlemmer i klubben vår ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ødegård lakk, ingen over ingen ved siden. Servicen og kunnskapen til Tore er helt overlegen! :)

 

Sier det samme her!

Hør me Tore...Jeg fortalte han at jeg hadde et mer omfattende prosjekt,og han diska opp med det ene å det andre ;)

 

GO pris og SERVICE! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.