Anbefalte innlegg

Vi må kansje huske treffet på Gumpens Auto 25 mai ?!

Jeg har ikke sett noe om det her , men nå bruker jeg jo briller !!!

Når begyner det ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per da...jeg som har seriøse planer om at det venter en morobil der borte...ortnli morrobil...

 

Skal vi (les: det blir vel bare meg da) kjøre fra Harebakken kl. 16.45 og møtes langs veien?

 

Walter...kan vi "plukke" deg opp i Lillesand...du vet jo hvor det er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet det venter morobil der, men jeg har en jobb å passe på. Å være der i 90 minutter før jeg må hjemover igjen er nesten ikke verdt bryet engang :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller!!!

HÆHÆ!!! Hvis det er noen som ikke vet hvor gumpens er så kan vi ha felleskjøring fra oddemarka denne gangen også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morrobil?? Fortell...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, dette kræsjer jo med klubbkvelden vår.... Hvis ikke hadde det sikkert dukket opp noen Telemarkinger her også....(ja, vi trenger oss på der vi kan..) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi forteller hvilken bil det er det jo ikke noe gøy lenger...det skal være en liten overraskelse.

 

Det er heller ikke bekreftet ennå og derfor litt dumt hvis det ikke blir noe av...den som kommer får se.

 

Kjetil:

Dere er alltid hjertelig velkommen på besøk...kanskje det er på tide at vi tar en tur til dere også snart...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter og tenker på om jeg skal komme likevel. Har ikke bestemt meg, så hvis jeg dukker opp så ser i hvertfall Lars-Inge meg på Harebakken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bekreftet at i hvert fall 2 morobiler er på plass til i morgen.

 

Det er 4 ringer i grillen på begge disse...men jeg tror ikke det står Audi i vognkortet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen

Da er det bekreftet at i hvert fall 2 morobiler er på plass til i morgen.

 

Det er 4 ringer i grillen på begge disse...men jeg tror ikke det står Audi i vognkortet...

 

Kommer, hvis jeg husker det..er ikke bare med jobb og det hele utover kveldene, men er ikke lange biten opp dit, så..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off topic, men hvor bor egentlig du Arne?

Visst du ikke bor langt vekk fra Gumpens så bor du ikke langt vekke fra meg heller.........

Bare litt nyskjerrig jeg.

 

MVH

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thor Arne Lysfjord

Litt off topic, men hvor bor egentlig du Arne?

Visst du ikke bor langt vekk fra Gumpens så bor du ikke langt vekke fra meg heller.........

Bare litt nyskjerrig jeg.

 

MVH

Thor!

 

Bor på Hellemyr, men jobber nede i byen, kongens gate, så det er ikke lange biten, uansett hvor jeg er..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen

Da er det bekreftet at i hvert fall 2 morobiler er på plass til i morgen.

 

Det er 4 ringer i grillen på begge disse...men jeg tror ikke det står Audi i vognkortet...

 

Faen, da jeg bare. Jeg kommer! Selv om jeg nesten må snu i døra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Faen, da jeg bare. Jeg kommer! Selv om jeg nesten må snu i døra...

 

...blir spent av sånn..kjipe folk som ikke sier hva det er for noe..blir sur hvis det ikke er no fet, likevell...!!;)

 

Må prøve å ordne meg en luke her nede på jobbe..kolonne fra kongensgate og oppover eller??:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm,bør kanskje få med meg dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her må jeg stille tror jeg! :)

Det blir morro å se hva de pønsker på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir gretten!!!! Hvorfor i h.... må jeg ALLTID jobbe når det er kule teff på gang, nok en gang skal jeg sitte på Kjevik og kede RÆVA av meg til kl 2330 i kveld, selvfølgeliog en sopp som kommer med det siste flyet fra Oslo som skal ha en leiebil. KNURR!!!! Men jeg får heller komme setrekere tilbake. KOs dere på Gumpens i kveld, og sørg for å ta mange bilder av "morobilene". Får ta en tur innom nybilhallen og glo litt når jeg skal skifte hullageret til fredag. (For da har jeg fri da.)

Have Fun!

 

Tidemann

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Tidemann Berg

Jeg blir gretten!!!! Hvorfor i h.... må jeg ALLTID jobbe når det er kule teff på gang, nok en gang skal jeg sitte på Kjevik og kede RÆVA av meg til kl 2330 i kveld, selvfølgeliog en sopp som kommer med det siste flyet fra Oslo som skal ha en leiebil. KNURR!!!! ......

Kjipt det der Tidemann!!! Skal du opp til NBS?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hva var så disse morrobilene da?

 

Dritt og a jeg ikke er hjemme. :rolleyes:

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et bra treff!!! De som arrangerte dette kan med god samvittighet klaske seg på skuldera.

 

PS:

Å kjøre A6 er som å fly learjet (vil jeg tro). Digg var det i alle fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 stk. Audi RS4 og 1 stk. Audi RS6...

 

I tillegg fikk vi en kjempeflott omvisning på anlegget, samt prøvekjøring av Audi A6 med 3 liter's TDI...det var gøy det.

 

En slik skal jeg en gang ha...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen

1 stk. Audi RS4 og 1 stk. Audi RS6...

 

I tillegg fikk vi en kjempeflott omvisning på anlegget, samt prøvekjøring av Audi A6 med 3 liter's TDI...det var gøy det.

 

En slik skal jeg en gang ha...

 

hehe. Enten må du vinne i lotto, eller så må du vente lenge.... den bilen ligger jo på rundt 600000... uten ekstrautstyr (ikke at jeg vet hva mer de kan dytte inn i bilen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banken har jo penger da...

 

Det blir vel ikke aktuelt med det første akkurat...men en gang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle likt å prøve noe slikt noe ja. Sukk.

 

Bra at det ble ett velyket treff da.

 

MVH

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.