#1 Skrevet September 10, 2006 Vårcruisingen, hvor Ålesund lokallag besøkte Nordmøre lokallag, kan vel sies å være vellykket. Så hvorfor ikke gjøre det samme nå i høst, bare motsatt vei, dvs at Nordmøre besøker Ålesund? Jeg foreslår søndag 24. september som utgangspunkt. Da har vi to uker på oss til å planlegge/snakke sammen. Samtidig bør det ikke bli noe særlig senere, da det allerede begynner å bli sent på sesongen. Jeg ser det er snakk om flere cruisinger hos dere. Men jeg håper vi kan klare å få til dette, da vårcruisingen som ble arrangert i vår var ganske så hyggelig Skal vi prøve å diskutere saken mest mulig i en og samme tråd, den som jeg har lagt ut under Nordmøre lokallag? Link til tråd under Nordmøre lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2006 Vårcruisingen, hvor Ålesund lokallag besøkte Nordmøre lokallag, kan vel sies å være vellykket. Så hvorfor ikke gjøre det samme nå i høst, bare motsatt vei, dvs at Nordmøre besøker Ålesund? Jeg foreslår søndag 24. september som utgangspunkt. Da har vi to uker på oss til å planlegge/snakke sammen. Samtidig bør det ikke bli noe særlig senere, da det allerede begynner å bli sent på sesongen. Jeg ser det er snakk om flere cruisinger hos dere. Men jeg håper vi kan klare å få til dette, da vårcruisingen som ble arrangert i vår var ganske så hyggelig Skal vi prøve å diskutere saken mest mulig i en og samme tråd, den som jeg har lagt ut under Nordmøre lokallag? Link til tråd under Nordmøre lokallag Ja dette høres ut som en god ide. Bare å få inn forslag på hvor vi skal kjøre og spise...? Og hvor vi skal treffe dere.. mvh per ove 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2006 Kjempebra Fikk dessverre ikke vært med oppover i vår, men etter det jeg hørte var det en fin tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...