Høstcruising: Nordmøre @ Ålesund

Anbefalte innlegg

Vårcruisingen, hvor Ålesund lokallag besøkte Nordmøre lokallag, kan vel sies å være vellykket. Så hvorfor ikke gjøre det samme nå i høst, bare motsatt vei, dvs at Nordmøre besøker Ålesund?

 

Jeg foreslår søndag 24. september som utgangspunkt. Da har vi to uker på oss til å planlegge/snakke sammen. Samtidig bør det ikke bli noe særlig senere, da det allerede begynner å bli sent på sesongen.

 

 

Jeg ser det er snakk om flere cruisinger hos dere. Men jeg håper vi kan klare å få til dette, da vårcruisingen som ble arrangert i vår var ganske så hyggelig :)

 

Skal vi prøve å diskutere saken mest mulig i en og samme tråd, den som jeg har lagt ut under Nordmøre lokallag?

 

Link til tråd under Nordmøre lokallag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vårcruisingen, hvor Ålesund lokallag besøkte Nordmøre lokallag, kan vel sies å være vellykket. Så hvorfor ikke gjøre det samme nå i høst, bare motsatt vei, dvs at Nordmøre besøker Ålesund?

 

Jeg foreslår søndag 24. september som utgangspunkt. Da har vi to uker på oss til å planlegge/snakke sammen. Samtidig bør det ikke bli noe særlig senere, da det allerede begynner å bli sent på sesongen.

 

 

Jeg ser det er snakk om flere cruisinger hos dere. Men jeg håper vi kan klare å få til dette, da vårcruisingen som ble arrangert i vår var ganske så hyggelig :)

 

Skal vi prøve å diskutere saken mest mulig i en og samme tråd, den som jeg har lagt ut under Nordmøre lokallag?

 

Link til tråd under Nordmøre lokallag

 

 

Ja dette høres ut som en god ide.

Bare å få inn forslag på hvor vi skal kjøre og spise...?

Og hvor vi skal treffe dere..

 

mvh

per ove

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra : ja :

 

Fikk dessverre ikke vært med oppover i vår, men etter det jeg hørte var det en fin tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.