#101 Skrevet September 9, 2007 Hvordan står eksosen ut fra wastegaten, står det mye i spenn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet September 9, 2007 Hvordan står eksosen ut fra wastegaten, står det mye i spenn? Nei, der er en løs fjærbar ekos stuss orginal på alle 5 syl turbo biler så er ikke noe med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet September 19, 2007 Er jo så typisk at jeg skal være uheldig... Får håpe det ordner seg nå, og motor varer lenge uten å måtte skrue.. Nyoverhalt konvertert 7A topp, mulig original RS2 manifold på vei, nyoverhalt RS2 turbo.. Så når dette da blir montert kjører jeg en tur til nærmeste tuner og får tilpasset en chip til bilen. Mulig det blir noen nye dyser og ei større bensinpumpe for å prøve å tømme RS2 turboen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet September 19, 2007 Det har jeg chip liggende til vet du;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet September 20, 2007 Hvordan står eksosen ut fra wastegaten, står det mye i spenn? Ja Steinar, hvordan går eksosen din fra wg...du har brukt den originale fjærende delen der vel..? Mitt er tett og fint og fungerer bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet September 20, 2007 samme har sjedd med min, røret fra wg til manifoilen bare knakk av her om dagen, har heldigvis fått sveiset det nå tror jeg må ta tilbake skryten om at dette var en bra manifoil: rolleyes og etter litt kjøring i helga, så har den fa..en meg sprukket igjen, nå på flensen til turbo: mad : nå skal jeg ta den av og sette på den orginale intill videre. vurderer og hive denne så langt jeg får den nedi skauen: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet September 20, 2007 Snakk med Paul du også, han kan nok ordne noe som du blir mer fornøyd med. Har original downpipe med original fjærende del ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet November 8, 2007 Noen som har gode erfaringer med denne manifoilden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet November 8, 2007 Noen som har gode erfaringer med denne manifoilden? Ja går greit på bilen min. Bremsa trefemti med den. Fornøyd jeg så langt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet November 8, 2007 ingen antydninger til sprekker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet November 10, 2007 ingen antydninger til sprekker? Kan ikke se noen nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...