Oversikt over walkie-talkier

Anbefalte innlegg

Jeg ser et behov for å få oversikt over hvor lokallagets walkie-talkier (med tilhørende utstyr) er hen i den store vide verden...

 

Flere ganger hvor det har vært prøvd å fått tak i walkie'ne til diverse arrangementer, sist til Bergens-treffet, har det nesten vært umulig å få tak i et sett. Slik bør det ikke være!

 

Vi bør prøve å få samlet de, f.eks. i boden til Bjørn Even, slik at det ved behov ved senere anledninger er lettere å få tak i.

Jeg ser for meg at det allerede kanskje om fjorten dager vil bli behov for noen walkie'r ;)

 

 

Så skrik ut hvis dere har noen av walkie'ne, eller vet av noen som har, slik at vi kan få en oversikt over dette, og prøve å få samlet de!

 

 

Selv har jeg 1stk walkie-talkie liggende etter Bergens-treffet, samt 1stk ladestasjon, ingen headset.

Bjørnar, du har vel den andre walkie'n som "hører til" ladestasjonen jeg har liggende?

Hvor headset'et til dette "paret" er hen vet ikke jeg i allefall. Jeg "hentet ut" disse to nevnte walkie'ne m/tilhørende lader fra boden til Bjørn Even like før Bergens-treffet, men der var det intet headset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp stemmer, jeg har en walki ,men ingen ladestasjon eller headsett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn Even har vel noen tråder han drar i for tiden vedrørende dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Headsettene til de walkiene jeg/dere har ligger på hylla i boden. De må ha blitt oversett. Har sjekket og de er der, så dere trenger ikke bekymre dere mere for det. Jeg skal gå bort til naboen å hente de han har nå. Kommer tilbake om hvor mange han har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, vi hører vel kanskje fra Bjørn Even når han vet noe mer da. Vi får avvente å se...får i allefall håpe det blir litt enklere å få tak i en walkie eller to ved en senere anledning :)

 

Edit: Ok, der kom du innpå ja... Men det høres jo flott ut, da vet vi i allefall hvor det headset'et befinner seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, vi hører vel kanskje fra Bjørn Even når han vet noe mer da. Vi får avvente å se...får i allefall håpe det blir litt enklere å få tak i en walkie eller to ved en senere anledning :)

 

Edit: Ok, der kom du innpå ja... Men det høres jo flott ut, da vet vi i allefall hvor det headset'et befinner seg :)

 

Har en, muligens to, ladestasjoner på verkstedet...ingen walkier eller headset...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet mer om disse nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn Even var her tidligere ikveld å hentet den ene walkie'n og ladestasjonen som jeg har hatt liggende her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Stian i går, han har en stk ladestasjon.. Ingen walkier

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fire ladestasjoner og fire walkier.....

Det mangler da fire walkier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var nok litt trett eller noe da jeg skrev forrige innlegg.

Jeg har tre ladestasjoner og fire walkier og fire headsett.

Om det skal være fire eller tre ladestasjoner skal jeg ikke si sikkert, men uansett så mangler det minst to walkier og headsett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.