Anbefalte innlegg

hei, dere. var på vei til dama i går og stoppa for en fotgjenger. dro dermed ut 1 giret og akkurat nåe jeg skulle gir koble til andre hørte jeg et søkk fra motoren og hadde mistet masse effekt (tror det kan være turboen eller lmm)????? noen som veit noe om dette???? det virker som turboen fortsatt jobber når jeg drar på, men at den ikke klarer å gi noe effekt..... litt kjedelig å kun komme opp i 130 i femte gir..... sukkk... trenger hjelp fort....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du beskrive lyden fra motoren litt mer?

 

Virker det som den er i nødmodus?

 

Har du sjekket at det ikke er noen slanger som har løsnet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turboslange son har hoppa av? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nyden er helt normal og alt ser normalt ut.... har sett på de slangene jeg ser men de ser helt okey de også.....

 

Opprinnelig postet av Bjørn Badowski

Kan du beskrive lyden fra motoren litt mer?

 

Virker det som den er i nødmodus?

 

Har du sjekket at det ikke er noen slanger som har løsnet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arve egeberg

nyden er helt normal og alt ser normalt ut.... har sett på de slangene jeg ser men de ser helt okey de også.....

 

Tenkte mere på lyden som kom akkurat når du mistet effekten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vanskelig å forklare... det var sånn ca "do" akkurat da jeg koblet til andre giret.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker sannsynlig at det er en slange som har hoppet av.... dessuten er fartsgrensen max 100 :D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo, sant at fartsgrrensen er max 100 men når jeg bruker 3 min til å komme opp til 100 er det ikke så moro.... kan jo bare glemme en forbi kjøring i 80....... (40 for den sak skyld)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes nesten ut som min for 1mnd siden, da var det hull i en slange fra turboen. Min røyk og jeg hørte turboen veldig godt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme skjedde for Trond Gundersen når vi var i Drammen for treff. Hos han var det en slange fra turboen som hadde sprekt, og han mistet all effekt. Jeg vil tippe dette har skjed hos deg også. Det kan være en sprekk der, selv om du ikke kan se den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det er ikke umulig... får se hva vagcom sier i morgen..... (bjørn skal sjekke) få vi kan blir litt klokere da. gir tilbake melding.....: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, da har jeg vært på lørenskog å funnet ut at det var lmm. Tusen takk til Bjørn med vagcom. uten deg hadde det kostet noen hundre kanskje tusen.... hehe.. så da er det bare å hente fram kvitt. fra i fjor når den gikk. garanti..... hehe elsker det ordet....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.