Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Noen her fra klubben som skal på ACR 4-6 juni? Vet at det finnes flere tråder på dette, men noen fra Nordland som skal dit? Sammenkjøring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Jeg skal selvf på treffet siden jeg er med å arrangere.

 

 

Vi er et gjeng som kjører fra Vadsø torsdag kveld og kommer inn i morge ved Gradis etter Saltfjellet på tur nord over. Vi kjører så opp til Polarsirkelen over stopper der for å vente på folk. Vi tar med oss folk fra Luleå og Lyksele.

 

Tidspunkt er ikke helt klart enda men kommer.

 

Hadde vært kult om vi kunne samlte oss på platået der oppe før vi kjører ned til banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppers...

 

Dette hørtes meget bra ut! Får noen kompiser og biler opp fra "Trønderriket" De kommer vel rundt 23-tiden fredags kveld.

 

Skal jobbe til 15:30 fredag,så da er det bare å kjøre nedover.!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er vel (minst) fire "VACN-biler" som kommer fra trønderhovedstaden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg

Vi er vel (minst) fire "VACN-biler" som kommer fra trønderhovedstaden.

 

Hehe..godt å høre,satser på å få sett gamle bilen også,skal bli skøy.

 

Kjenner du Stig Rune Moan fra Stjørdal? VACN-medlem.

Vært skøy å se igjen 200'en han har. Muligens han har kjøpt inn sprekere Audi, hadde det i tankene ifjor.

 

Blir vel å kun se på banekjøringa og stille ut firmabilen tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg

Hehe..godt å høre,satser på å få sett gamle bilen også,skal bli skøy.

Hva slags bil er det?

Kjenner du Stig Rune Moan fra Stjørdal? VACN-medlem.

Nei, gjør nok ikke det.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg

Hva slags bil er det?

 

Min gamle Passat G60-R,RS blå med Turbo-kompressor. Ble solgt i oktober ifjor. Påkostet over 100000kr i motor,styling etc... Norges desidert råeste 35i..vært masse på våler og litt på sandmoen kro'a. Bilen går fast i Brønnøysund nå. Stilte ikke på noen utstillinger pga tidspunkter, men tror den nye eieren kan sanke noen priser ja..lyst å ha den tilbake..hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg
Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg

Hva slags bil er det?

 

Min gamle Passat G60-R,RS blå med Turbo-kompressor. Ble solgt i oktober ifjor. Påkostet over 100000kr i motor,styling etc... Norges desidert råeste 35i..vært masse på våler og litt på sandmoen kro'a. Bilen går fast i Brønnøysund nå. Stilte ikke på noen utstillinger pga tidspunkter, men tror den nye eieren kan sanke noen priser ja..lyst å ha den tilbake..hehe..

 

 

bilde..bedre å se på "in real"

test_2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører fra Svolvær på fredag formiddag. Er ikke påmeldt på treffet, men skal innom for å se meg litt rundt. Tar det som en stopp, da jeg egentlig skal til Namsos den dagen.. Har en del kompiser utenom klubben som skal dit, men de kjører torsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg

Vi er vel (minst) fire "VACN-biler" som kommer fra trønderhovedstaden.

 

Hei. Har dere noen plan for når dere starter kjøringa nordover. Skal nordover jeg også, hvis ikke jeg må jobbe:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er et gjeng som kjører nedover på fredags morgen fra Senja...Go biln blir nok igjen hjemme, men trøsten må vel være at jeg er co-pilot på en Lotus Espirit med fullt race oppsett...:) Er endel bra biler herfra deriblant: Subaru WRX, Mitzu 3000GT, MR2 kompressor,Mazda GTX/GTR...Tror det blir en skøy helg...Skal foresten bo på Skogly? camping....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg

bilde..bedre å se på "in real"

 

 

 

Jævli kul bil!!

 

Men, ikke for å være vankelig, kverulerende elr noe sånt, så er det nok IKKE norges råeste 35i.........;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erik Dahl

Jævli kul bil!!

 

Men, ikke for å være vankelig, kverulerende elr noe sånt, så er det nok IKKE norges råeste 35i.........;)

 

hehe...må være litt stolt over å ha bygd den opp selv..hehe..neida..fått høre masse skryt på treff etc..ikke sett bedre av sedan typen vertfall..da er de ikke med i klubben.. er ganske clean og ser orginal ut..en stor vinge hadde ikke tatt seg ut på denne..syk lyd værtfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.