"En dag på rullende" Rulletreff.. Holmestrand 14. okt

Anbefalte innlegg

"En dag på rullende"

 

Ghosts bilklubb i Holmestrand inviterer til bremsetest-treff hos Botnebil!!

 

Starter kl. 10.00 Bremsing koster 500,- som er billig.

 

Premieutdeling 1.-3. plass sprekest bil

 

http://www.ghostsbilklubb.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff... kunne godt vært 2 uker senere synes jeg. Da hadde jeg kanskje hatt ny IC og mapping på plass.

 

Menmen .. jeg får nesten ta turen. Håper det kommer litt fler medlemmer denne gangen. Kan ikke la riskokerene få hele showet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går det ann og komme hit med en forholdsvis normal bil og prøve seg. uten og bli ledd av i lange tider etterpå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går det ann og komme hit med en forholdsvis normal bil og prøve seg. uten og bli ledd av i lange tider etterpå?

 

 

Jada .. ikke noe problem.

 

Sist var det folk som bremset en orginal boble, orginal BMW 520.. og jeg som bremset en harrytrimma TDI : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da kommer nok jeg også. håper det blir mange fra klubben, da så kan vi vise riskokerne hva som gjelder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det mange som skal hit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få tatt turen dit, spørs om jeg klarer å få alle delene jeg venter på før fredag natt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja... Kanskje ta en tur.... Hadde jo vært artig og sett hvor mye som kommer ut av vogna mi.... De kan måle quattro ikke sant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holmestrand er jo ikke altfor langt

Kanskje tatt turen for det sosiale

Er jo vwaudi treff på en måte :P

 

hvis det ikke kun er på vestfold gutta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen er det å komme innpå med lav bil?

 

Kunne tenkt meg å sett hvordan bilen ligger ann i forhold til det det skal være.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel ta seg en tur vel;)

 

Geir: Det har aldri vært noe sukse på rullene med grisesenka bil. Men det pleier da å ordne seg for snille gutter. Tror nok det går bra med bilen din:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. nei, er jo dumt isåfall.. :)

Vet de hadde litt problemer ved bremsetest...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de rulle for firehjulstrekkbiler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. Jeg lider av valgets kvaler, skal jeg kjøre Viper eller skal jeg kjøre S4? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor hen i Holmestrand er dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp mot Gullhaug, tar inn til venstere rett etter en shell stasjon på toppen...

 

Barstadveien 3 er adressen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg dro kl. 16, hadde jeg vel bare sett en grønn medlems-S6 (fra Horten? som også forsvant etter testen..) og en 200 på rullene, samt et ikke-medlem med en fin UrQ fra Horten. Det er ikke lett å treffe folk på slike 'treff' når en ikke vet hvem de er! Forumet er litt dumt sånn! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var der med Viper'n.

 

Hadde ikke du nylig en m3 csl? : klø :

 

Du MÅ legge ut noen bilder av viper'n!! :tilber: :tilber: :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var der med passaten.. gadd ikke bremse bilen da. Det morsomste var den KRB ur-quattroen synes jeg! var morro og stå bak og kjenne eksosen blåse når ladetrykket kom.. ;) Var egentlig ganske bra oppmøte synes jeg!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg dro kl. 16, hadde jeg vel bare sett en grønn medlems-S6 (fra Horten? som også forsvant etter testen..) og en 200 på rullene, samt et ikke-medlem med en fin UrQ fra Horten. Det er ikke lett å treffe folk på slike 'treff' når en ikke vet hvem de er! Forumet er litt dumt sånn! :P

 

 

jeg var der og dro like etter testen .. paga nedrelag og bil som ikke gikk som den skulle.. var fint lite klubbbiler der den tia jeg var der. fant ut i etterkant at N75 ventilen var synderen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.