Vestfold: Lokallagstreff torsdag 5.okt,FLYTTET TIL ANDEBU!

Anbefalte innlegg

Har ikke noe brennende ønske om å delta på rånetreff selv heller, var bare et forslag fra min side. Avgjørelsen ble jo tatt av Thomas som dere ser lengre opp i tråden.

 

Så hvis det er kun Ben og meg som våger oss ut i det ukjente, så er det kanskje like greit å legge det på is (?).

 

... og har full forståelse for de siste innleggene. Det som Dag sier at det ikke ble tatt noen demokratisk avgjørelser her er jo ikke bra. Så i og med at -flertallet- stemmer på Peppes, så burde jo det være den riktige planen å gå for. I en håndsopprekking hadde jeg nok stemt Peppes selv også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:touche::fy: Rekker nok ikke å komme på noen av delene, men er helt enig i de siste innleggene jeg også ja.

 

Blir for dumt når EN person tar en slik avgjørelse for en hel gjeng.

Kunne skjønt det hvis det var stemt om og Thomas kunne brukt sin ekstra stemme ..(som jeg regner med han som styre formann har..) til å avgjøre denne saken, men ikke bare sette ned foten og si at JA da er møtet flyttet..:fy:

 

Liten avstemming først neste gang setter sikkert alle pris på.

 

Skal prøve å få kommet på Peppes selv i dag.. men tror ikke jeg rekker.. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lar barna krangle og holder meg hjemme.. dette blir for teit..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lar barna krangle og holder meg hjemme.. dette blir for teit..

 

Er vel bare å dra på det jævla harry treffet det da BEn.. Have fun..

 

Er det mulig eller.. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noe brennende ønske om å delta på rånetreff selv heller, var bare et forslag fra min side.

 

Syns det er kult at det kommer andre forslag : rock : ,og er åpen for mye. Men måten dette blei gjort på og at det ikke frista så veldig å stå i Andebu i regnet som var meldt er grunnen til at jeg også gikk for peppes i kveld. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir for dumt Thomas! Jeg skal vel egentlig ikke blande meg siden jeg har flyttet fra fylke, men jeg kunne ikke la være. Først klager du på oss fordi vi stemte om plassen min i styret på peppes forrige gang. Vi var 8stk på det møtet. Altså en demokratisk avstemning med den harde kjerne, alle stemte for BE og vi ga han plassen. Vi regnet med at dette var greit for deg siden det kun var deg som ikke var på peppes. Det at jeg skulle si ifra meg plassen kom jo heller ikke som noen bombe da jeg la ut en tråd nesten EN MÅNED før vi stemte på peppes og ingen hadde vist sin interesse! Allikevel skulle du la tråden være åpen en måned til før du avgjorde hvem som fikk plassen. Du sa jo selv før møtet at du skulle ta dette opp og ha en avstemning, men det skjedde jo ikke!

Jeg stopper der!

 

Du skjønner kanskje hvor jeg vil?

Det blir for dumt å først klage på en avgjørelse du mener ikke er demokratisk for så et par uker etterpå å ta en lignende avgjørelse helt på egenhånd! Hvor er demokratiet inne i bildet her, Thomas?

Ang treffet så syntes jeg det virker som et dårlig treff å promotere oss. Selv om det er mange tøffe biler i vestfold så syntes nok ikke disse kara at bilene våre er tøffe fordi vi ikke har 50kg plastikk på bilen og terninger i ruta. Men jeg er også enig i det Andreas sa om å bevege seg litt ut på tynn is og prøve noe nytt, men peppes er helling. I hvert fall for meg når jeg var med!

 

Igjen, jeg skal vel ikke blande meg, men jeg for glad i dere! Det er et flott samhold i Vestfold lokallag og det håper jeg fortsetter. Jeg tror også lokallaget kommer til å vokse støtt når folk ser hvor hyggelig man har det! Det hører vi jo fra de nye som kommer inn i varmen med en gang. Det så i hvert fall ut som Joakim trivdes nå sist, eller hva?

 

 

 

Hilsen

X Styremedlem Daniel.

(Gratulerer så mye plassen BE!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri vært på et rånetreff før, så jeg må nesten se hvordan det foregår.

Kanskje får jeg litt hjelp av Mr Skotner også .. så jeg kan lese ut litt verdier.

 

Jeg begynner å ane hva slags treff dette er, og da blir jeg enda mer fristet til å ta en titt. Om ikke annet for å få seg en god latter : smil :

 

Jeg dukker opp på peppes etterpå. Denne gangen vet jeg at jeg kommer, for jeg har tatt meg fri. Ikke noe mas fra jobben i dag.

 

 

Og gutta.. dere har fått frem poenget nå.

Rånespirene stikker til andebu og tar en titt, mens dere som er for fine på det, stikker rett til peppes :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skinner sola, 'alle' er sure, og alle vil egentlig ha pizza.. :P

Føler jeg er litt skyldig i dette, siden jeg først syntes det hørtes bra ut, men senere trakk meg. Tror nok Thomas gjorde en kjapp beslutning om dette, i aller beste mening! Ikke så lett å formulere dette på en grei måte for alle, så jeg skjønner at han egentlig mente at vi fikk gjøre som vi vil! Ikke sant, Thomas? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rånetreff var "suksess"... To oppmøtte medlemmer. Nå kan dere angre! :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og resten koste seg på peppes ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rånetreff var "suksess"... To oppmøtte medlemmer. Nå kan dere angre! :D hehe

 

 

Dette var skamfett .. jeg fikk sinnsykt lyst til å kjøpe meg en Sierra. *drømme*

 

 

Fra blank løgn til alvor.. vi kunne se og lukte røyken fra brent gummi når vi nærmet oss. Helt ekstreme forhold.

 

Der oppe var hele sporten å burne. Donuts, donuts og atter donuts.

Hva alle sto og så på fatter jeg ikke. Man så bilen i det den kjørte inn på "banen", og etter det så man ikke en dritt ettersom røyken var tykk og dekte halve andebu.

 

 

God jeg fikk med meg peppes :)

 

 

Takk for forsøket med VAG-COM andreas. Bare synd bilen min nektet å oppføre seg.

Blir litt mistenksom når sånt skjer. Er det pga chippingen tro? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj oj her skjer det ting....

 

For det første, ang BEs plass så ville jeg bare, som det blir sagt, vite at alle var enige siden det engang, da vi laget styre ble spm på nettet om hvorfor det så slik ut (han er ikke medlem mer han som spurte, men det er ingen relevans). Og JA, det var knall at dere tok tak i det på Peppes Daniel, ingen tvil om det!

 

Så, grunnen til at jeg skrev det jeg skrev var fordi jeg oppfattet det slik at det var lite aktivitet på forumet, og kun 4 (hvis jeg husker riktig) hadde sagt at de kom på Peppes. Derfor tok jeg en kjapp avgjørelse siden det virket som folket hadde litt høstferie og ikke svarte, og som BE sier, gjør litt som dere vil. Litt av cluet så man jo i den første utgaven av tråden der jeg etterlyste innspill for hva vi kunne gjøre. Jeg kan jo ikke sitte "å finne opp kruttet" (dårlig formulert, ja) hver gang, men jeg tenker at vi må forbedre oss og finne på noe/litt nytt en gang iblandt for å gjøre oss interessante for nye medlemmer og oss selv. Men Peppes bra, ikke misforstå, det er veldig hyggelig, men vi har alle ting som gjør at vi ikke alltid kan prioritere pizza med gutta. Helt ærlig så har jeg litt dårlig samvittighet for ikke å ha vært på pizzan på ei stund, men på en annen side, syntes dere at ledern alltid skal være tilstede så bytter vi leder.Mulig DET var å sette det på spissen, men håper folket forstår uten å dra opp noen svære diskusjoner. Men så kom jo dette veldig hyggelige innspillet fra Pål om at vi kan ha en senhøst puss hos Kepler, som jeg helt hadde "glemt"...men er nå husket, vi skal da ha treff der 4.November.

 

Btw, visste ingen ting om at dette var et RÅNE treff, men siden hverken Andreas eller jeg visste nok så tenkte jeg at dette var noe kult/nytt vi kunne hive oss med på som ville være spennende.Men da sjekker vi ut dette litt bedre neste gang.

 

Må si at det er bra dere reagerer og kommer med saklige innspill. Godt å vite at vi kan slippe sånne barnselige diskusjoner som forekommer noen ganger på andre deler av forumet.

 

Håper dette hørtes greit ut :)

 

Og igjen, er det noen som har lyst på en kasserer jobb, eller en leder/kasserer jobb, så let me know, så tar vi en diskusjon på det!!!

 

Thomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.