Bodø: Noen som vet hvem denne smartingen er?

Anbefalte innlegg

170 bare:rolleye: : oops : Neida: smil :

 

Vet det er snakk om en Kadett GSI, får vel vite mer etterhvert som jungeltelegrafen går...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss det er en gsi sedan så kan det være en fra tverlandet..

Vet han kan kjøre som et svin i flekkan: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,begynte å lure litt. Alle kan jo gjøre feil,men denne var grov.: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,begynte å lure litt. Alle kan jo gjøre feil,men denne var grov.: rolleyes

Nekter å tru at dette var ein glipp! : smil :

Var nok klar over at det gikk for fort, trur du ikkje?

 

Dei fleste har vell trakka i litt ekstra ein gang i blant.

Flaks og uflaks kven som blir tatt.

Men i 60sone er jo dette kansje litt fort.

(sjølv om eg må inrømme at eg har vert med på verre)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss det er en gsi sedan så kan det være en fra tverlandet..

Vet han kan kjøre som et svin i flekkan: rolleyes

 

Har pratet med Christian og han hevder sin uskyld:p : smil :

 

 

Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor personen gadd å stoppe, er ikke akkurat som om det er noe formildende med å stoppe etter å ha hadd 170 i 60sonen:D:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørt rykter om en oransje gsi,,,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har pratet med Christian og han hevder sin uskyld:p : smil :

 

 

Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor personen gadd å stoppe, er ikke akkurat som om det er noe formildende med å stoppe etter å ha hadd 170 i 60sonen:D:rolleye:

 

 

Hehe.....Tror ikke retten vil finne noe formildende her,så å risikere 8-10 ekstra ubetinga daga er i mine øya kanskje verdt det....? Aiai...no va eg vel lite politisk korrekt...?

 

Snakkes på Søndagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. nei vet ikke helt om jeg hadde stoppet.. risikerer fengsel ja men når man har 170 forbi en politimann som står i ro så kommer man seg langt før han kommer seg avgårde..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle bare jedd på meir å stokke av..hehe;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøver på ingen måte å forsvare sjåføren, ei heller oppfordre til stor fart, men området der han kjørte som har 60sone er en meget oversiktlig strekning med god standard, det er heller ingen kryssende veier eller fotgjengeroverganger, så i en slik sammenheng er farten ikke så ekstrem som Polititet vil ha det til, her er noen bilder som jeg selv har tatt tidligere i en annen sammenheng:

 

Rv80.jpg

Et lite stykke med 70sone litt lengre frem her, før det går over til 60sone hele veien inn til sentrum.

 

Ble selv stoppet litt lengre frem, rett før overgangen til 70sone, hadde da 71km/t i 60sonen og 2900.- fattigere..

Jeg spurte han som skrev ut boten hvorfor dem sto her og ikke i 30 og 40sonene rundt skolene osvosv, han svarte da at det var for å ta slike som meg:angrygun:

 

Men, greit, jeg kjørte for fort, enkelt og greit:)

 

Rv801.jpg

Rv802.jpg

 

Men som bildene viser så er det dette prima vei å kjøre på, og jeg kan garantere både den ene og den andre at det er folk som har samme fart som han i Kadett`n og mer hver eneste uke..

 

 

Dette er forøvrig også åstedet for en episode for noen år tilbake der to biler kjørte kapp og en av bilene havnet på taket utenfor veien..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den ulykka du nevner, der ene bilen rullet rundt skjedde ca der statoil er nå, på hunstad, så vidt jeg husker, litt offtopic, men skulle bare si det.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den ulykka du nevner, der ene bilen rullet rundt skjedde ca der statoil er nå, på hunstad, så vidt jeg husker, litt offtopic, men skulle bare si det.. :)

 

Ja, det er godt mulig det:) Bodde selv ikke i Bodø da, men kan huske at enkelte her i klubben reagerte på ulykken siden dem trodde 60/70sone her i Nord betydde "hullete grusvei":D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel ikke mer enn 2-3 år siden det der skjedde... ?? Husker det var store avisoverskrifter og politiet lovte fler kontroller på den strekningen..som vanlig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er mere en 3 år siden det skjedde, mener å huske at jeg gikk på første året på vgs når det skjedde, gikk i klasse med noen som viste hvem det var.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur det e på tide at di legg ny asfalt på firefelten.litt ubehagelig å kjør der i 250km/t :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur det e på tide at di legg ny asfalt på firefelten.litt ubehagelig å kjør der i 250km/t :)

 

og mens du venter på ny asfalt så kan det kanskje være en tanke å kanskje ligge i *nærheten* avfartsgrensa ihvertfall...: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og mens du venter på ny asfalt så kan det kanskje være en tanke å kanskje ligge i *nærheten* avfartsgrensa ihvertfall...: rolleyes

det var en spøk da... hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.