Anbefalte innlegg

Noen som har tenkt seg bort på åpen dag hos Norsk Bildelsenter 5. juni? Tenker dere isåfall å kjøre tidlig om morgenen eller på fredagskvelden og overnatte?

 

Jeg har litt lyst dersom værmeldinga ser bra ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke bestemt meg.... tenkte jeg skulle høre med søskenbarnet mitt.... hadde vært litt kjekt....

ska du Tord ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med jeg tar turen, er bl.a. snakk om å kjøpe meg nye seter ;) SÅ dersom enten det går i boks med setene og/eller Arvid blir med så reiser jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg skal!

kjører enten fredags ettermiddag eller natt til lørdag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Vidar Berge

eg skal!

kjører enten fredags ettermiddag eller natt til lørdag!

 

ok.. viss jeg tar turen så kjører jeg om natten.....

kan jo kjøre i lag en gjeng ? (ikke 100% jeg blir med)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom alle som kanskje sier de skal kjører så blir vi jo en liten gjeng... Arvid, Tore, Dag Anders har bl.a. sagt de kanskje blir med... regner med det evt blir avreise på lørdags (veldig tidlig) morgen. Tar å diskuterer mer på lokallagsmøte på torsdag!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer til å kjøre om natten!

tenkte å overnatte til søndag og reise til valle da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Vidar Berge

eg skal!

kjører enten fredags ettermiddag eller natt til lørdag!

 

Kult at du kommer, nå kan du få se hva jeg har gjort i vinter, men, har ikke polert kasse mer da den har rast plus den nye har rast en gang men er rep igjen, men har ødlagt clutchen til 6500,- som kun har gått 2000, surt men sånn er det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Jensen

Kult at du kommer, nå kan du få se hva jeg har gjort i vinter, men, har ikke polert kasse mer da den har rast plus den nye har rast en gang men er rep igjen, men har ødlagt clutchen til 6500,- som kun har gått 2000, surt men sånn er det.

 

Ja skal bli kult å se!:)

kjipt med gearkassen og clutchen da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Vidar Berge

Ja skal bli kult å se!:)

kjipt med gearkassen og clutchen da!

 

5 gangen på kort tid: Kassa ut igjen i går, har ordnet deler i dag, så for håpe den er i orden nå da, og at jeg kan ta m skraphaugen på NBS til helgen.........RUNAR = FØDT M FLAKS,,,,.......NOT, men sånn er det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom jeg ikke plutselig blir bedre så ser det desverre ut til at jeg må tilbringe helga i senga istedet for å ta turen til Bildelesenteret :( Er en gjeng fra Etne som ihvertfall tar turen ellers så ser det ut til å bli dårlig oppmøte herfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Dersom jeg ikke plutselig blir bedre så ser det desverre ut til at jeg må tilbringe helga i senga istedet for å ta turen til Bildelesenteret :( Er en gjeng fra Etne som ihvertfall tar turen ellers så ser det ut til å bli dårlig oppmøte herfra.

 

var hjemme fra jobb i går og litt slakk i dag så blir lite tur på meg også...

må kjøre dama til sandeid på fest i dag.. noen skole venniner.. så må jeg ut og montere rs4 fronten igjen.....

(hate og ikke ha tid til bilen.................)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.