#1 Skrevet September 25, 2006 bare lurte på om noen hadde tips ang. soting av golfen min.hvor det blir gjordt bra arbeid te en god pris:) hadde vært artig om noen ideer te hva jeg kan gjøre med den te sommeren igjen(styling).. .(den på detta bildet). http://www.vwaudi-club.no/images/members/6801/Cars/4512/main_12888534644845a5087597.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2006 Nå har jeg en Rieger leppe liggendes, ferdig lakkert i sølv hvis du er interresert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2006 Hørt Riis Bilglass på kjørbekk skal være bra og billige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2006 mange prosent soting er det vanlig å ha da? Riis bilglass, soter de eller toner de rutene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2006 Riis Bilglass toner rutene med proff solfilm med RayBan-effekt. Pris ca kr 650-700 pr. rute. Tillegg for bakrute sedan osv hvor ruta må demonteres... Kristian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2006 Nå har jeg en Rieger leppe liggendes, ferdig lakkert i sølv hvis du er interresert. hmmm,du har vel ikke bilde av hvordan den ser ut vel:)passer te bilen min den da? det hadde vært noe tenker jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2006 ja for vil gjerne ha noe som varer og som er ordentlig gjordt når jeg først skal koste på bilen soting.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2006 hmmm,du har vel ikke bilde av hvordan den ser ut vel:)passer te bilen min den da? det hadde vært noe tenker jeg... Har sendt deg en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 1, 2006 Er bare og skrike ut når du skal ha sota de rutene dine så fikser vi det vettu;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 2, 2006 Er bare og skrike ut når du skal ha sota de rutene dine så fikser vi det vettu;)hehe,er det noe sak..du er nå så snill oxo da.. .men er det kanskje best å vente te våren igjen tru? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...